تبیان، دستیار زندگی

«راز طولانی بودن عمر علما» را در تبیان بخوانید

بخش اعتقادات شیعه وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای به بررسی علت طولانی بودن عمر علما پرداخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روحانیت
به گزارش روابط عمومی، با توجه به اینکه همه انسان‌ها به عمر طولانی علاقه‌مندند و دانشمندان به جهت پاسخ به همین کشش ذاتی بشر، سالیان سال درباره فاکتورهای افزایش عمر به تحقیق و پژوهش پرداخته‌اند، بررسی علل و اسباب طولانی شدن عمر اهمیت پیدا می‌کند. 
به همین منظور، علیرضا پیوگانی در بخشی از متن این مقاله آورده است: «شاید برای شما هم سؤال پیش آمده باشد که چرا میانگین عمر علما و اندیشمندان دینی بالاتر از متوسط عمر سایر افراد جامعه است. به طور مثال متوسط عمر ایرانیان 70 سال اعلام شده است که معمولا اگر مانعی مثل بیماری برای علما به وجود نیاید، بیش از این میانگین عمر می‌کنند. باید دانست چه فاکتورهایی در افزایش عمر علما مؤثر است؟ آیا آن‌ها اکسیر خاصی را در اختیار دارند؟
با توجه به اینکه همه انسان‌ها به عمر طولانی علاقه‌مندند و دانشمندان به جهت پاسخ به همین کشش ذاتی بشر، سالیان سال درباره فاکتورهای افزایش عمر به تحقیق و پژوهش پرداخته‌اند، بررسی علل و اسباب طولانی شدن عمر اهمیت پیدا می‌کند.»
شایان ذکر است، مقاله اینترنتی «راز طولانی بودن عمر علما چیست؟» را می توان در بخش اعتقادات شیعه وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مطالعه کرد.