تبیان، دستیار زندگی

آغاز بازی بازیگران جدید در «لحظه گرگ و میش»

همزمان با پخش بیش از نیمی از قسمت‌های مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان، بازی بازیگران جدید در این مجموعه آغاز می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«لحظه گرگ‌ومیش»

این مجموعه با رسیدن روایتِ داستان به سال‌های اخیر، بازی بازیگران جدید خود از جمله لیلا بلوکات، محمدرضا مالکی و … را آغاز می‌کند.

عاشقانه «لحظه گرگ و میش» به نویسندگی مونا انوری‌زاده و کارگردانی همایون اسعدیان در ۵۰ قسمت آماده شده و از دوشنبه اول بهمن ماه، هر روز از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه قرار گرفته، و پخش آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سریال «لحظه گرگ‌ومیش» در روزهای پایانی شهریور ۹۶ کلید خورد و اواخر سال ۹۶ فاز یک آن به پایان رسید و تصویربرداری فاز دو این سریال در اوایل خرداد ۹۷ آغاز شد و اواخر آبان ۹۷ به اتمام رسید.

فاز اول این سریال در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد و فاز دوم نیز در ادامه آن سال‌ها و ۱۰ سال بعد خواهد بود.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی، کریم قربانی، سیامک احصایی، احسان امانی، وحید آقاپور، ناصر سجادی حسینی، لیلا بلوکات، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، آروین گالستیان، آیدا نامجو، زهره ساداتی، مهتاب اکبری و مهدی ملاک از بازیگران سریال «لحظه گرگ و میش» هستند.

منبع: ایسنا