تبیان، دستیار زندگی
برانكو : فدراسیون پیشنهادی در خصوص تیم ملی امید به من نداده است شاهرخی:دست هایتان را از جیب بیرون بیاورید! سرمربی تیم ملی بزرگسالان در كنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران رسانه ها پاسخ گفت. برانكو در خصوص قبول مسئولیت در ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كنفرانس مطبوعاتی كادر فنی تیم ملی

برانكو : فدراسیون پیشنهادی در خصوص تیم ملی امید به من نداده است

شاهرخی:دست هایتان را از جیب بیرون بیاورید!


سرمربی تیم ملی بزرگسالان در كنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران رسانه ها پاسخ گفت.

برانكو در خصوص قبول مسئولیت در تیم ملی امید تاكید كرد: تا كنون در خصوص تیم ملی المپیك ایران پیشنهادی از ناحیه فدراسیون به من نشده است و من هم در هیچ جلسه ای در این مورد شركت نكرده ام.

وی افزود: درباره تیم ملی امید فكر نكرده ام و نظری هم ندارم. سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص دیدار تیم ملی با كویت گفت: بازی با كویت از قبل پیش بینی شده بود و ما باید به این كشور می رفتیم. از بحرین و چندین كشور دیگر دعوت نامه داشتیم كه رد كردیم.

وی در خصوص عدم جذابیت بازی های تیم ملی تصریح كرد: هر انسانی سیستم و نظر خاصی در خصوص هر مساله ای دارد. اما به نظر من تیم ملی فوتبال ایران در مقابل حریفان نمایش بسیار خوبی داشته است.

برانكو با اشاره به عدم حضور وحید هاشمیان به تیم ملی خاطر نشان كرد: فدراسیون فوتبال با هاشمیان گفت و گو كرده است و قطعا از او در بازی های آینده استفاده می كنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی در خصوص سخت بودن گروه ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ، تاكید كرد: من از هیچ حریفی هراس ندارم ولی هیچ حریفی را هم دست كم نمی گیرم. حتی گروه ژاپن و كره جنوبی هم سخت هستند. اما هنگامی كه با ما هم گروه می شوند، كارمان مشكل تر می شود. شاهرخی نیز در این مصاحبه مطبوعاتی پاسخگوی سوال خبرنگاران بود.

مدیر فنی تیم ملی در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی عدم برگزاری دیدار تیم ملی با كویت گفت: به هر حال این برنامه ای بود كه فدراسیون فوتبال برای تیم ملی در نظر گرفته بود و ما باید به كویت سفر می كردیم.

یكی از خبرنگاران از برانكو پرسشی در مورد بله قربان گویی او در مقابل دادكان مطرح كرد ، كه شاهرخی به جای سرمربی تیم ملی پاسخ داد: اولا شما باید دست خود را از جیب تان خارج كنید، بعدا صحبت كنید.

خبرنگار در پاسخ به شاهرخی گفت: مگر اینجا پادگان است آقای شاهرخی؟!

شاهرخی نیز در پاسخ تاكید كرد: بدین صورت كه شما فكر می كنید نیست. برانكو بله قربان گوی دادكان نیست و كار خودش را می كند.

برانكو در این خصوص گفت: من با آقای دادكان هماهنگ هستم و همفكری می كنم. این مساله بدان معنا نیست كه شما می گویید.