تبیان، دستیار زندگی

تمام انتظاراتی که از یک گوشی هوشمند داریم

پرچمداران جدید سامسونگ تا چندروز دیگر در رویداد Galaxy UNPACKED 2019 معرفی خواهند شد و در ویدیوی امروز می‌خواهیم تمام انتظاراتی که از مشخصات، قیمت، طراحی و قابلیت های جدید گوشی های گلکسی اس ۱۰ و دیگر محصولات معرفی شده در این مراسم داریم را با شما به اشتراک بگذاریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گلکسی اس10
پرچمداران سری اس ۱۰ سامسونگ در سه مدل گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10)، گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) و گلکسی اس 10 ای (Samsung Galaxy S10e) معرفی خواهند شد که دو مدل اول، پرچمداران گران قیمت ۲۰۱۹ سامسونگ و مدل آخر، یک پرچمدار اقتصادی با مشخصات قابل قبول اما قیمت پایین‌تر محسوب می‌شوند. از حیث مشخصات گلکسی های سری اس ۱۰، مهم‌ترین مورد به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مربوط می‌شود که این تراشه‌ی قدرتمند قرار است مغز متفکر گوشی های جدید این برند کره‌ای را در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا تشکیل دهد و البته جدیدترین مدل اگزینوس نیز در سایر مناطق جهان بر روی آنها دیده خواهد شد.

سنسور اثر انگشت درون نمایشگر اولتراسونیک قرار است در دو مدل گران‌تر این سری حضور داشته باشد و البته مدل اس ۱۰ ای، به سنسور اثر انگشت درون دکمه‌ی پاور بر روی لبه‌ی سمت راست مجهز خواهد شد. جدیدترین ورژن از سیستم عامل گوگل، دکمه‌ی اختصاصی برای فراخوانی بیکسبی، ناچ قطره‌ای و البته شارژ وایرلس سریع، از دیگر قابلیت‌های مشترکی هستند که بر روی هر سه مدل گلکسی اس 10 سامسونگ خواهیم دید.

البته در کنار این گوشی ها، انتظار داریم که از اولین گوشی منعطف سامسونگ با نام احتمالی گلکسی اف نیز رونمایی به عمل بیاید و در مراسم روز بیستم فوریه (یکم اسفند) شاهد حضور چند گجت دیگر نیز خواهیم بود. سبد محصولات جدید سامسونگ شامل ایربادهای وایرلس جدید گلکسی به همراه کیس شارژ وایرلس و البته ساعت هوشمند جدید گلکسی واچ به همراه احتمالا چند گجت ناشناخته‌ی دیگر نظیر گوشی 5G این کمپانی می‌شود. بنابراین ویدیوی امروز گجت تی وی را از دست ندهید تا با تمام انتظاراتی که از مراسم رونمایی گلکسی اس 10 در سان‌فرانسیسکوی آمریکا داریم
منبع:گجت نیوز