تبیان، دستیار زندگی

خادمان قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد تجلیل شدند

سامانه جامع قرآنی کشور در بیست و سومین مراسم آیین تکریم خادمان قرآن کریم با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خادمان قرآن کریم
بیست و سومین آیین تکریم خادمان قرآن کریم با حضور سید عباس صالحی وزیر ارشاد، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت، احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن و جمعی از خادمان قرآنی در هتل پارسیان انقلاب برگزار شد.

فقهی زاده معاون قرآن و عترت ضمن تشکر از حضور وزیر ارشاد و خادمان قرآنی گفت: صحبت خود را با این سوال آغاز می‌کنم که آیا برگزیده شدن به عنوان خادم قرآن کریم را باید آغاز کننده خدمات گذاری به این کتاب مقدس و آموزه‌های قرآن کریم قلمداد کنیم یا انجام خدمت؛ من گمان می‌کنم بدون شک دوستان عزیز و فرهیخته این جلسه با من هم رای هستند که بدون شک برگزیده شدن و آویختن این لوح پرافتخار بر گردن، آغاز خدمات گذاری مخلصانه در مرحله جدیدی است که ما پیش رو داریم.

وی افزود:خدمت گذاری بدون چشم داشت، خدمت گذاری خالصانه، خدمت به خود در جهت شکوفا شدن و بهتر شدن، خدمت به ارزش‌های متعالی انسانی و دینی، خدمت به نشان دادن برجستگی‌های معارف اسلامی در سطح جهانی، خدمت به نماز و عدالت به عنوان شاخصه‌های اصلی حکومت دینی است.

فقهی زاده بیان کرد: آنچه که یکی از برجسته‌ترین آثار خادمان قرآنی در سال ۹۷ معرفی کردند نماز و عدالت است. قرآن کریم قرن‌ها پیش به عنوان برترین آموزه‌های ارمغان‌های الهی از جانب خداوند نازل شد.

 اعطای نشان قرآنی به ۱۳ فعال قرآنی

در این مراسم سامانه جامع قرآنی کشور با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد.
همچنین با حضور عباس صالحی وزیر ارشاد، مجید مجیدی کارگردان سینما، فقهی زاده معاون قرآن و عترت، از خادمان قرآنی همچون محمدرضا حکیمی چهره ماندگار قرآن‌پژوه، امیر آقایی در رشته حفظ کل قرآن کریم، حسین آیات در رشته خوشنویسی و کتابت قرآن کریم، محمدعلی باشه آهنگر در رشته کارگردانی قرآنی، اکبر خاکساری در رشته مدیریت قرآنی، رحیم خاکی در رشته قرائت قرآن کریم، هادی قبادی در رشته مدیریت قرآنی، حسین علمی در رشته آموزش قرآن کریم، علی اکبر ملکشاهی در رشته قرائت قرآن کریم، نسرین نافذ کلام در رشته آموزش قرآن کریم، فتح‌الله نجارزادگان در رشته تحقیق و پژوهش‌های قرآنی، سیدیحیی یثربی در رشته ترجمه قرآن کریم، سیدمرتضی نیکزادمدیر انتشارات موسسه قرآنی روشندلان در بخش ناشر برتر قرآنی تقدیر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران