تبیان، دستیار زندگی

دولت هرجا بودجه کم می‌آورد از فرهنگ می‌زند

حجت‌الاسلام عالی گفت که تمام فیلم‌های هالیوود هدفدار و علیه ضد اسلام و شیعه است. یهود مانند دولتمردان ما نیست که هرجا بودجه کم می‌آورند، از فرهنگ می‌زنند و برای آن کم می‌گذارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت الاسلام عالی

حجت‌الاسلام مسعود عالی استاد حوزه و از کارشناسان برجسته صدا و سیما امروز در دارالقرآن اهل‌بیت (ع) شهرستان خمینی شهر طی سخنانی گفت: در روایات متعددی  آمده که حیرت و سردرگمی در دوران غیبت برای مردم به وجود خواهد آمد و بسیاری از مردم دچار سردرگمی می‌شوند، غیر از کسانی که اخلاص دارند.

وی با بیان اینکه شیطان درصدد است دائماً باورهای دینی را از افراد بگیرد، افزود: شیطان تخیلی نیست و لشکرهای فراوانی دارد و در طول تاریخ نیز بر علمش افزوده شده است.

این کارشناس دینی افزود: شیطان از جهاتی شبیه جن است و همان‌طور که علم انسان پیشرفت می‌کند، شیاطین نیز علمشان در حال پیشرفت است، اما نه به اندازه انبیاء. تحقیقات نشان می‌دهد جنیان هزار سال پیش با اجنه کنونی تفاوت بسیاری دارند و پیچیده‌ترین فریب‌ها را به کار می‌بندد.

حجت‌الاسلام عالی گفت: شیطان که از نوعی جن است، هر چه تیر در کمان دارد در دوران آخرالزمان رها می‌کند، با توجه به این مطلب در زیارت سرداب مقدس آمده که  میراث انبیاء گذشته مثل صبر ایوب و کمالی که در موسی بود و جمال یوسف در امام زمان وجود دارد و هم آثار انبیاء مانند انگشتر حضرت سلیمان، عصای موسی، پیراهن یوسف و لباس پیامبر همه در دست ایشان است.

تمام مواریث انبیاء (ع) در اختیار امام زمان (عج)

وی ادامه دارد: حضرت مهدی (عج) شیشه عطری است که تمام صفات انبیاء و اولیای الهی در ایشان جمع است و دلیل اینکه مواریث تمام انبیاء در دست ایشان است، این که در آخرالزمان آن قدر شرک و نفاق در هم پیچیده است که امام زمان (عج) برای برخورد با آن به تمام آن ابزارها نیاز دارد و این دوران، دوران  سختی برای مومنین خواهد بود.

وی هشدار داد: یهود با ثروت‌های نجومی، با ابزار هنر فرهنگ دنیا را به دست گرفته است؛ هالیوود غول رسانه‌ای غرب است و هفت کمپانی کنار هم قرار دارد و سالانه 600 فیلم تولید می‌کند و به دنیا ارائه می‌دهد و دو عنصر هرزگی و خشونت باعث جذابیت آن شده است.

موبایل‌ها به جای پدر و مادر همراه اول فرزندان شده است

حجت‌الاسلام عالی، رؤسای این هفت شرکت را  یهودی معرفی و عنوان کرد: آنها حتی یک فیلم خنثی ندارند و تمام فیلم‌هایشان هدفدار است و برای ضد اسلام و شیعه  تولید می‌شود؛ یهود مانند دولتمردان ما نیست که هر کجا بودجه کم می‌آورند، از فرهنگ می‌زنند و کم می‌گذارند.

وی اذعان کرد: متأسفانه زمانه به سمتی حرکت کرده است که حتی کسانی که دَم از حجت ابن الحسن (عج) می‌زنند نیز به آن فرهنگ مبتذل مبتلا شده‌اند.

کارشناس دینی یادآور شد: پدر و مادر باید فرزند را تربیت کنند، اما در کمال تأسف فضای تربیت کننده فرزندان شده و به جای اینکه والدین همراه اول فرزندان باشند، گوشی ها همراه اول فرزندان شده‌اند.

منبع: تسنیم
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.