تبیان، دستیار زندگی

انتخاب نماینده فدراسیون قایقرانی

سرپرست فدراسیون قایقرانی در خصوص شرایط تیم‌های ملی و انتخابات فدراسیون و همچنین انتخاب نماینده هر بخش در انتخابات ۷ اسفند ماه توضیحاتی ارائه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کارشناس
احمد گواری در خصوص انتخابات فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: در حال حاضر دو هیئت استانی داریم که با سرپرست اداره می‌شوند. در یک هیئت هم دوره چهار ساله رئیس آن به اتمام رسیده است. اگر بحث بازنشسته‌ها قانونی باشد، مشکلی نداریم، در غیر این صورت 3 هیئت بازنشسته هم داریم. اگر مجوزی باشد که منعی برای حضور روسای بازنشسته هیئت‌ها در مجمع وجود نداشته باشد، تنها 3 هیئت برای حضور در مجمع مشکل خواهند داشت.

وی در خصوص انتخاب نماینده مربیان و ورزشکاران در مجمع انتخابات عنوان کرد: برای مجامع لیستی با دو برابر ظرفیت از هر بخش یعنی مربی، ورزشکار، داور و باشگاه‌هایی که واجد شرایط هم هستند، تهیه می‌شود، ولی انتخاب نهایی با وزارت ورزش است. دهقان به عنوان دبیر مجمع گزینه‌ها را به وزارت ورزش معرفی کرد.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در خصوص اینکه آیا نام عادل مجللی و آرزو حکیمی در بین گزینه‌های پیشنهادی به وزارت ورزش بوده است، گفت: نام عادل مجللی در لیست بود، ولی آرزو حکیمی نه. در بخش بانوان دو نفری که بالاترین مدال را داشتند، معرفی شدند. آرزو حکیمی از بهترین ورزشکاران ما است، ولی در بازی‌های آسیایی نازنین ملایی و هدیه کاظمی مدال نقره داشتند و معرفی شدند. در بحث مربی هم‌نام ایرج اقلیمی، حسین ملکی، افشین فرزام، بهناز مرادخوانی و الهه خوارزمی اعلام شد که وزارت ورزش ملکی را انتخاب کرد.

وی در خصوص پیگیری اردوها و برنامه های تیم‌های ملی گفت: اردوی روئینگ زنان و مردان در آب‌های آرام آغاز شده و اردوی آب‌های نیز در حال برگزاری است. اردوی کانوپولو از جمعه در قزوین و تهران آغاز می شود.

گواری در خصوص ترکیب کادر فنی تیم های ملی گفت: مربیان و کادر فنی در تمام رشته ها مشخص شده است، فقط در بحث آب‌های آرام بانوان در حال بررسی هستیم. سرمربی آب‌های آرام بانوان انتخاب شده و به محض قطعی شدن معرفی خواهد شد. پیش از این برای هدایت بانوان خانم سونیا نوری‌زاد را انتخاب کردیم که وی به دلایلی هدایت آب‌های آرام را نپذیرفت. خانم الهه خوارزمی نیز مشکل ماموریت گرفتن از محل کارش را داشت به همین دلیل دنبال گزینه سوم رفتیم و انتخاب سرمربی تا 90 درصد انجام شده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم انتخابات در موعد مقرر برگزار و هر کسی که می‌تواند به این رشته کمک کند و باعث رشد و ارتقای قایقرانی شود، توسط اعضا انتخاب شود.انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی 7 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
منبع:خبرگزاری تسنیم