تبیان، دستیار زندگی

مجموعه سه جلدی «قورتش بده» بی سر و صدا به بازار کتاب آمد

عادله خلیفی داستان‌نویس، که اخیرا مجموعه کتابهای کودک «قورتش بده» را برای کودکان آماده و به دست انتشار سپرده است، از عدم پوشش رسانه‌ای مناسب درباره آثارش گلایه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 «قورتش بده»
عادله خلیفی نویسنده جوان و پرکار کودک و نوجوان درباره آخرین اثری که به قلم او وارد بازار کتاب شده است گفت: تازه‌ترین کار منتشر شده از من یک مجموعه سه جلدی به عنوان «قورتش بده» بود که در قالب داستان برای گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال منتشر شد.

این نویسنده کودک و نوجوان ادامه داد: جلد اول این مجموعه با عنوان «قورتش بده ۱؛ خورشید را برایم قورت بده!»، جلد دوم با عنوان «قورتش بده ۲؛ یک قورتش‌بده غول‌پیکر!» و جلد سوم آن هم با عنوان «قورتش بده ۳؛ برویم مامانم را پیدا کنیم!» روانه بازار کتاب شده است.

به گفته خلیفی این مجموعه داستان کودک با تصویرگری محمد باباکوهی و به همت انتشارات هوپا چاپ و منتشر شده است.

وی با بیان اینکه حدود دو ماه است که از انتشار این مجموعه کتابها گذشته، خاطرنشان کرد: در طول این مدت حتی خبر ساده انتشار این کتاب‌ها در هیچ رسانه رسمی‌ای اعم از خبرگزاریها یا روزنامه‌ها و... منتشر نشده است. خلیفی ضمن توجه دادن اهمیت تولید و انتشار آثار مرتبط با گروه سنی کودکان و نوجوانان بر توجه بیشتر رسانه‌ها بر نویسندگان و مولفان فعال در استانهای مختلف کشور تاکید کرد.

از عادله خلیفی نویسنده پرکار کودک و نوجوان که علاوه بر نوشتن برای بچه‌ها، رمان و داستان بزرگسال هم می‌نویسد، تاکنون کتابهایی چون «اتوبوس» نشر الیما، «از کجا معلوم» نشر چکه، «وقتی خال‌خالی و راه راه زبانشان به‌هم گره خورد» انتشارات علمی و فرهنگی، «این ردپای عجیب» انتشارات علمی و فرهنگی، «این‌جا صدای گرگ‌ها بلندتر است» انتشارات کتاب کوله پشتی، «قولولی» انتشارات فنی ایران، «ماهیگیر زبل» انتشارات خانه ادبیات، «سرزمین بوق» انتشارات مدرسه و... منتشر شده است و چیزی بیش از این تعداد کتاب آماده انتشار دارد.

منبع: مهر