تبیان، دستیار زندگی

"تبیان" اعطای وام را در کشورهای مختلف بررسی می‌کند؛

بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای به بررسی اعطای وام را در کشورهای مختلف پرداخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
وام ازدواج
 به گزارش روابط عمومی، یکی از خدماتی که دولت‌های کشورهای مختلف برای ازدواج جوانان در نظر می‌گیرند وام ازدواج است؛ اگرچه تسهیلات بانکی در کشورها متفاوت است اما بد نیست بدانید که اعطای وام ازدواج بدون هیچگونه قید و شرطی تنها به ایران اختصاص دارد.
به همین منظور، هدی سادات پاک نهاد در بخشی از متن این مقاله آورده است: «افزایش سن ازدواج یکی از معضلاتی است که در حال حاضر تمام دنیا با آن مواجه است. آمارها نشان می‌دهد که این معضل مختص ایران نیست و حتی در کشورهایی همچون آمریکا نیز سن ازدواج بالا رفته است، بر اساس برآوردهای اخیر اداره آمار ایالات‌متحده، میانگین سن ازدواج برای زنان در سال 2017، 27.4 سال و برای مردان 29.5 سالگی است. با توجه به نمودار زیر میانگین سن ازدواج در ایالت متحد آمریکا از سال 1950 تا 2017 افزایش‌یافته است اما دولت‌ها در کشورهای مختلف چه خدماتی را برای ازدواج جوانان در نظر می‌گیرند؟ آیا تمام کشورها برای ازدواج جوانان، وام ازدواج می دهند؟»
گفتنی است، علاقمندان می توانند برای مطالعه مقاله اینترنتی «ایران تنها کشوری که "وام ازدواج" می‌دهد» می توانند به بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مراجعه کنند.