تبیان، دستیار زندگی

«تنیده در صدا» را در تالار رودکی بشنوید

نوازنده جوان تنبور در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از برگزاری کنسرت «تنیده در صدا» با همراهی ۲ نوازنده دیگر در تالار رودکی تهران خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا علی آبادی

رضا علی آبادی نوازنده تنبور درباره جدیدترین فعالیت کنسرت «تنیده در صدا»گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته ساعت ۲۰ روز جمعه سوم اسفند کنسرت موسیقی بی کلام «تنیده در صدا» با سه نوازی عود، تنبور و سازهای کوبه ای در تالار رودکی تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه طی این سال ها اجرای موسیقی بی کلام روی صحنه بدون هیچ گونه حمایتی کار بسیار دشواری بوده اما به هر روی این مهم را توانستم به ثمر برسانم و تا این لحظه پیش بروم. به هر صورت کنسرت «تنیده در صدا» با همکاری هومن شیرعلی نوازنده عود در ابتدای امسال شکل گرفت و این اجرا دومین کنسرت در تالار رودکی طی سال ۹۷ است. ضمن اینکه آلبومی با همین عنوان در اسفند منتشر می شود.

علی آبادی بیان کرد: در این کنسرت امین هنرجو به عنوان نوازنده سازهای کوبه ای ما راهمراهی می کند، ضمن اینکه آیدا محمدی سرپرست گروه حرکت واله به عنوان بازیگر بخش نمایشی، در بخش دوم با ترکیبی نو و متفاوت در کنار ما خواهند بود. این در حالی است که بخش اول کنسرت  به آهنگسازی هومن شیرعلی و بخش دوم به آهنگسازی بنده شکل گرفته است.

این نوازنده تنبور در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: امیدوارم روزی موسیقی بی کلام شاهد مخاطبان بیشتری شود و قدم های هرچند کوچک هنرمندان در این عرصه روز به نقطه ثمر بخشی دست پیدا کند.

منبع: مهر