تبیان، دستیار زندگی

مجموعه داستانی «شهید باکری» ساخته می‌شود

مجموعه داستانی «شهید باکری» با نام «آقای شهردار» به کارگردانی «مهدی رمضانی» ساخته می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید باکری
«مهدی رمضانی» که کارگردانی مجموعه «آقای شهردار» را بر عهده دارد،  گفت: این مجموعه در چند فاز تولید خواهد شد که هر فاز نیز به یک مقطع از زندگی شهید باکری می‌پردازد.

وی ادامه داد: فاز اول «آقای شهردار» در ۳ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد که به بخش کودکی این شهید بزرگوار تا مقطعی که شهرداری ارومیه را برعهده می‌گیرند، مربوط می‌شود. در حقیقت دوران کودکی، نوجوانی، فعالیت‌های جهادی ایشان و شهردار شدنشان به تصویر کشیده می‌شود. 

رمضانی اظهارداشت: در بخش‌های بعدی نیز به وجوه دیگر زندگی این شهید و فعالیت‌های ایشان در مقطع انقلاب اسلامی خواهیم پرداخت. همچنین تصویربرداری بخش‌های کودکی شهید باکری در میاندوب آغاز خواهد شد و زبان کار نیز ترکی- فارسی خواهد بود.

وی درباره بازیگران کار نیز توضیح داد: تلاشمان این است تا از بازیگران ارومیه بهره ببریم تا مخاطب هم‌ذات پنداری بیشتری با کار داشته باشد. 

 عوامل این مجموعه داستانی عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا نظارات، جانشین تهیه‌کننده: مهرانه عزآبادی، دستیار اول کارگردان: هادی فلاحی، کارگردان: مهدی رمضانی، مدیر تصویربرداری: ایمان ابرهایمی، صدابردار: حمید زیباکلام، تدوین: فاطمه ولایت، مدیر تولید: بهزاد ابراهیمی، مشاور پروژه: حجت الاسلام صابر اعتمادی، روابط عمومی: رضا خدابنده‌لو، عکاس: امیر اسکندریان، مدیر تدارکات: صابر عبادی، طراح صحنه و لباس: سلیمان قادری، گریم: هوشنگ بابایی. 

مهدی رمضانی پیش از این مستندهایی درباره زندگی شهدای مدافع حرم حججی، سرباز گمنام عشوری، جیلان، ایمانی، محمدی، عباسی و ... را کارگردانی کرده است.

منبع: فارس