تبیان، دستیار زندگی

تاثیر آمار سایت بر سئو

از آنجایی که توجه کاربران به وبمستر و رتبه الکسا وب سایت‌ها افزایش یافته است بنابراین وب سایت‌ها برای اینکه آمار مناسب و تحلیل مناسب از وب سایت را به کاربران خود ارائه دهند نیاز به آمارگیر مناسب دارد تا بتوان به وسیله آن تاثیر آمار سایت برسئو را بخوبی تشخیص داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
وب سایت
تا به حال برای داشتن سایت موفق سعی کردیم تا مقاله ها و محتواهایی را که ارائه می دهیم از کلمات کلیدی متنوعی برخوردار باشند و با بررسی سئو سایت رقبا در بهینه سازی وب سایت خود تلاش کردیم، سرعت سایت خود را افزایش دادیم، لینک های مناسب را از وب سایتهای مناسب و معتبر دریافت کرده و وارد وب سایت خود کردیم.

همانطور که میبینید با انجام دادن همین کارهای ابتدایی آمار سایت خود را افزایش داده اید و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را به تسخیر خود در آورده اید. شاید فکر کنید که دیگر کار شما تمام شده است و دیگر نیازی نیست که وب سایت خود را مدام مورد بررسی و مدیریت قرار دهید. در صورتیکه تازه کار شما شروع شده است و اکنون زمان آن رسیده است که نتایج چند هفته گذشته وب سایت خود را بررسی و آمار سایت را تحلیل نمایید و نتایج را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید.

برای نسب آمارگیر سایت حتما نیاز نیست که مدام و در لحظه آمار سایت خود را بررسی کنید همان گزارش روزانه و یا هفتگی که درباره ورود بازدیدکنندگان به سایت شما می باشد و یا همان کلمات کلیدی بدست می آورید خود از اهمیت بالایی برخوردار است.



مدتها تلاش بی وقفه شما به ثمر نشسته و سایت شما پیشرفت چشمگیری داشته است. به نظرتان دیگر برای فعالیت کافی است و نمی خواهید درآمد خود را افزایش دهید؟ آیا آمار سایت شما برای این است که میزان کاربران وب سایت شما را به اطلاعتان برساند و یا اینکه می تواند یک راهنمای خوب و مفید برای بهتر شدن سئو سایت شما باشد؟

طبیعتا تنها هدف شما افزایش بازدیدکنندگان وب سایت نمی باشد و بلکه می خواهید سایتی را در اختیار کاربرانتان قرار دهید که جامع و کامل باشد نه اینکه بلافاصله بعد از ورود به سایت شما بدون بدست آوردن نتیجه دلخواه سایت را ترک کنند. بنابراین تاثیر آمار سایت بر سئو از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا این آمار برای شناخت نقاط قوت و ضعف سایت شما می باشد تا شما در مدیریت سایت خود موفق باشید.

نکات مهم در بررسی آمار سایت

برای اینکه از تاثیر آمار سایت بر سئو آگاه باشید و بدانید که چه کارهایی در بهبود این آمار به سایت شما کمک می کند باید با یک سری نکات مهم در بررسی آمار سایت آشنا باشید که این نکات عبارتند از:

- بازدیدکنندگان
- ارجاع دهندگان
- کلمات کلیدی
-صفحات خروجی


اطلاعاتی که آمار سایت به ما می دهد

اینکه استراتژی خود را تغییر دهید و یا به عبارتی از اصل خود دور شوید تا بازدید بالایی را بدست آوردی شاید اشتباه به نظر آید اما اگر هدف شما جذب کاربرانی که به مشتری وب سایت شما تبدیل می شوند باشد باید راه ها و روش های جذب مشتریان واقعی را بهتر بشناسید که به این وسیله می توانید به تاثیر آمار سایت بر سئو نیز پی ببرید.

زمانیکه تعداد بازدیدکنندگان سایت شما کاهش پیدا می کند اما در مقابل شما با افزایش نرخ بازدهی مواجه می شوید می توان گفت یک معامله سودمند بوده است اما اگر مدیریت صحیح بر وب سایت خود داشته باشید می توانید هم افزایش بازدید کننده از سایت داشته باشید و هم افزایش نرخ بازدهی یعنی هر دو را در کنار یکدیگر دارا باشید.

برای نسب آمارگیر سایت حتما نیاز نیست که مدام و در لحظه آمار سایت خود را بررسی کنید همان گزارش روزانه و یا هفتگی که درباره ورود بازدیدکنندگان به سایت شما می باشد و یا همان کلمات کلیدی بدست می آورید خود از اهمیت بالایی برخوردار است. برای سئو سایت خود با سئو ایران همراه باشید.
منبع: تابناک