تبیان، دستیار زندگی

پیام استاد انصاریان درپی شهادت مرزبانان غیور سپاه

دست مستکبران و حرامزاده متولد آنان یعنی اسرائیل به خون جوانان وطن آغشته است

حجت‌الاسلام انصاریان در پیامی ضمن محکوم کردن جنایت زاهدان، دست پلید مستکبران بی‌رحم و گرگان آدم‌نما به‌ویژه دولت‌های آمریکا، انگلیس و حرام‌زاده متولد از آنان یعنی اسرائیل پلید و وهابیت خبیث را به خون جوانان وطن آغشته دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 ‌استاد حسین انصاریان
درپی جنایت اخیر زاهدان و شهادت جمعی از پاسداران غیور و حافظان مرزهای انقلاب اسلامی استاد حسین انصاریان در پیامی ضمن محکومیت این جنایت دست حکومت‌های مستکبر را به خون جوانان وطن آغشته دانست.

متن پیام به شرح ذیل است؛

هو‌المنتقم

چند قرن است دست پلید مستکبران بی‌رحم و گرگان آدم‌نما و وحشیان رشدیافته در جنگل‌های غرب و شرق، به‌ویژه دولت‌های آمریکا، انگلیس و حرام‌زاده متولد از آنان یعنی اسرائیل پلید و وهابیت خبیث، به خون پاک مظلومان، مستضعفان، آزادی‌خواهان، جوانان، پیران، زنان، مردان و دل‌سوزان به ملت‌ها آغشته است.

این دیوان و ددان و دارندگان اخلاق سگان هار، این‌بار به جوانانی پاکدل، مؤمن، باصداقت و مهربان که جز مسئولیت مرزبانی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عهده نداشتند، حمله انتحاری کردند و آنان را به شهادت رساندند و در این ایام نزدیک به ولادت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) و عید نوروز، خانواده‌هایی را به داغی جانسوز مبتلا کردند تا دل کثیف اربابانشان، آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود خبیث را شاد کنند.

اینجانب این حادثه اسفبار و سنگین را به خانواده‌های این عزیزان و سپاه پاسداران و ملت باکرامت و شهیدپرور ایران و به مظلومان جهان تسلیت می‌گویم و از حضرت ارحم الراحمین برای آن شهیدان والا مقام علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

فقیر: حسین انصاریان

۹۷/۱۱/۲۶

منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.