تبیان، دستیار زندگی

نوشتن در خون من است

جعفر ابراهیمی «شاهد» گفت: به دلیل بیماری و وضعیت اسفناک نشر در حال تالیف نیستم. ناشران هم به دلیل مشکلات سراغ نویسندگان نمی‌آیند. هرچند نوشتن در خون من است و به آن علاقه‌مندم اما بیشتر این روزها مطالعه می‌کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جعفر ابراهیمی

جعفر ابراهیمی از نویسندگان کشورمان  درباره وضعیت این روزهایش گفت و اظهارداشت: طی دو سال اخیر کمتر سراغ نوشتن رفته‌ام.

وی در ادامه با بیان اینکه بیماری قلبی و دیابت دارمن از این رو کمتر کار می‌کنم، تصریح کرد: به دلیل مشکلات موجود و اسفناک بودن وضعیت نشر در حال تالیف نیستم. ناشران هم به دلیل مشکلات سراغ نویسندگان نمی‌آیند. هرچند نوشتن در خون من است و به آن علاقه‌مندم اما بیشتر این روزها مطالعه می‌کنم.

وی در پاسخ به اینکه از آثار زیرچاپ اثری منتشر خواهد شد، افزود: کتاب «سند باد نامه» مجموعه قصه‌هایی است که از زبان حیوانات که شخصیت‌هایش را حیوانات تشکیل می‌دهند، از این نظر به کتاب « کلیله و دمنه » شباهت دارد. این اثر مدتها بود در سوره مهر منتظر چاپ بود ولی به تازگی موانع برطرف شده و احتمالا منتشر خواهد شد.

کتاب «سندباد نامه» یکی از مجموعه کتاب هایی است که نویسندگان مختلف آن را بازنویسی کرده بودند. از جمله کتاب های بازنویسی شده  در این مجموعه علاوه بر «سندباد نامه» می توان به کتاب مثنوی معنوی اشاره کرد.

منبع: فارس