تبیان، دستیار زندگی

شایعه فوت آیت الله موسوی جزایری کذب محض است؛ مردم به شایعه‌ها توجه نکنند

مسئول فضای مجازی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اعلام خبر سلامتی کامل آیت الله موسوی جزایری، گفت: آیت الله جزایری هم اکنون در سفر تبلیغی-ارشادی در انگلستان به سر می برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیت الله جزایری
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در چند روز اخیر شایعه‌ای مبنی بر فوت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اهواز، در فضای مجازی منتشر شد که این خبر، نگرانی‌هایی را برای مؤمنین و متدینین جامعه ایجاد کرد. این خبر آنجا بیشتر شدت گرفت که مردم شاهد حضور امام جمعه اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن نبود! حال آن که در سفری تبلیغی-ارشادی، به منچستر انگلستان رفته بود.

برای جویان شدن از کم و کیف این سفر، به سراغ حجت‌الاسلام کمیل عساکره، مسئول فضای مجازی بیت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان رفتیم که ضمن اعلام خبر سلامتی کامل آیت الله موسوی جزایری، گفت: متأسفانه در یکی دو هفته اخیر، شاهد اخبار و شایعه‌هایی بودیم که مغرضانه و عامدانه از سوی برخی رسانه‌های خارجی و البته داخلی در فضای مجازی مبنی بر فوت امام جمعه اهواز، منتشر شد.

وی با بیان اینکه، آیت الله موسوی جزایری هم اکنون در سفری تبلیغی-ارشادی در انگلستان است، گفت: آیت الله جزایری با دعوت جمعی از ایرانیان مقیم انگلیس برای سخنرانی و شرکت در مراسم ایام فاطمیه و البته تبیین عملکرد چهل‌ساله نظام به منچستر سفر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عساکره در پایان تأکید کرد: از مردم تقاضا داریم که به شایعه‌ها و اخبار کذب و بی‌اساس هیچ‌گونه توجهی نداشته باشند. لازم به ذکر است، مرجع رسمی اخبار و اطلاعیه‌های آیت الله موسوی جزایری، پایگاه اطلاع‌رسانی ایشان به نشانی www.jazayeri.ir می‌باشد.