تبیان، دستیار زندگی

برگزاری دومین گردهمایی مشترک خادمین نماز در مشهد مقدس

دومین گردهمایی مشترک معاونین، مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس به مدت دو روز برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گردهمایی مشترک خادمین نماز
دومین گردهمایی مشترک معاونین، مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس به مدت دو روز برگزار می شود. مسعود دریس در خصوص اهداف این گردهمایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی تبیین سیاست های کلی و ابلاغ برنامه های سال آتی و همچنین تبادل تجربیات و ایده های موفق مراکز استان ها و شهرستان های تابعه است.

مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز در ادامه تبیین اهداف این گردهمایی اشاره ای به تجلیل از فعالان عرصه نماز و استماع نقطه نظرات نماز یاوران داشت و گفت: امسال تمرکز برنامه های تبلیغی و ترویجی در آموزش و پرورش و با محوریت مدرسه و دانش آموزان خواهد بود و بنا داریم تمام توان و ظرفیت کشور را در این جهت سازماندهی نماییم.

وی در بخش دیگری به اهمیت موضوع نماز در نسل نو پرداخت و تضمین سلامت آینده جامعه را در گرو تربیت جوانان و نوجوانان متدین و متعبد، برشمرد.
لازم بذکر است دومین گردهمایی مشترک معاونین، مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز کشور  در روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه با حضور دویست و پنجاه تن از فعالان عرصه نماز و خادمین به این نور چشم پیامبر (ص) در هتل نماز مشهد و با حضور مفسر قرآن کریم و ریاست ستاد اقامه نماز کشور حاج آقای قرائتی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.