تبیان، دستیار زندگی

سروش صحت: "فوق‌لیسانسه‌ها" فروردین آغاز می‌شود

لیسانسه‌ها با تغییر نام به فوق‌لیسانسه‌ها، فروردین‌ماه کار خود را آغاز خواهد کرد تا هرچه زودتر به کنداکتور پخش برسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سروش صحت

نکته‌ای که امروز تلویزیون کمتر به آن توجه می‌کند تولید سریال‌های کمدی جدید است و به بازپخش طنزهای قبلی خود بسنده می‌کند. این روزها سبد سریالی مالامال از پرداخت‌های اجتماعی است اما خبری از یک طنز درگیر کننده نیست. البته چندی پیش رضا حودی هم از ساخت «فوق‌لیسانسه‌ها» در اسفندماه خبر داده بود. سروش صحت کارگردان مجموعه «لیسانسه‌ها»، گفت: «فوق‌لیسانسه‌ها» از فروردین‌‎ماه کار خود را آغاز خواهد کرد.

او درباره اولین فیلم سینمایی خود تصریح کرد: «پیچ تند» هنوز مشخص نیست چه زمانی برای اکران آماده شود.

مجموعه «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت در دو فاز (60 قسمتی) به تهیه‌کنندگی رضا جودی ساخته شد به دلیل استقبال و ارتباط مخاطب با این اثر تلویزیونی قرارداد نگارش فصل دوم این مجموعه منعقد شد.

پیش‌تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» قرار بود اسفندماه سال جاری آغاز بشود که سروش صحت کارگردان این سریال تلویزیونی، زمان آغاز تولید این سریال را فروردین‌ماه اعلام کرد.  

مجموعه «لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی با بازی بازیگرانی چون؛ هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی،عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری در زمستان سال‌های 95 و 96 پخش شد.

فیلم سینمایی «پیچ تند» اولین کار سروش صحت در مقام کارگردانی است که جواد عزتی، علی مصفا و پژمان جمشیدی بازیگران این فیلم سینمایی بودند.

منبع: تسنیم