تبیان، دستیار زندگی

شهردار تهران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار تهران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امیدوارم تمام دست‌اندرکاران کشور، این وفاداری و تعهد مردم به انقلاب و ایران را ببینند و هیچ‌گاه آن را از یاد نبرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حناچی
پیروز حناچی صبح امروز با حضور در میدان آزادی برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: امروز که باران رحمت الهی می‌بارد، هموطنان عزیزمان نیز با تأسی از این آیه قرآن که «اشداء علی الکفار رحماء بینهم»، وفاداری و التزام خود را به نمایش گذاشتند. امیدوارم تمام دست‌اندرکاران کشور، این وفاداری و تعهد مردم به انقلاب و ایران را ببینند و هیچ‌گاه آن را از یاد نبرند.

وی به دعوت مقام معظم رهبری از مردم مبنی بر شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره و تصریح کرد: می‌بینیم که مردم از اقشار مختلف این دعوت را پذیرفتند و حضور پیدا کردند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که اگر مسئولان پای کار باشند، آن‌ها نیز حضور دارند و همیشه با تمام وجود پشتیبانی خود را نشان می‌دهند.

حناچی همچنین عنوان کرد: ظرف چهل سال گذشته مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده‌ایم، از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و دوران سازندگی بعد از جنگ؛ در حال‌ حاضر نیز با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن در یکی از گردنه‌های سخت قرار داریم.

وی ادامه داد: به قول امام راحل چیزی تغییر نکرده است و باید کمربندها را محکم ببندیم؛ با وحدت کلمه و هم‌دلی حرکت کنیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم.
منبع: شهرنوشت