تبیان، دستیار زندگی

چهل سالگی «ما» مبارک!

کجایند آرزومندانی که بعثت انقلاب را رؤیا می‌پنداشتند؟ از خواب بیدارشان کنید تا کابوسِ به‌وقوع پیوستۀ خود را به چشم ببینند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
چهل سالگی
شکرگزاریم که از پی چهل سال امتحان سخت، انقلابی مانده‌ایم و هنوز شعارمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است. حس غریبی است افتخار به نهراسیدن از تهدیدهای متراکم، نبرد بی‌توقف با دشمنان مهاجم و مقاومت در برابر یأس‌آفرینی‌های مداوم.

ما توانستیم پای یک «آری» چنان محکم بایستیم که هیچ بدپیله‌ای نتواند به امید "نامردی"مان آسوده بنشیند. نه پشت امام را خالی کردیم، نه دست همدیگر را رها؛ نه رهبری را تنها گذاشتیم و نه حتی سلام همسایگانمان را بی‌جواب!

حالا که هویت انقلابی‌مان چهل ساله شده، چرا با سُرور و غُرور به بالندگی خود نبالیم؟! بگذار مدعیان با فهرست مشکلات و نارسایی‌ها طعنه‌بارانمان کنند؛ کاری که در تمام سال‌های از سر گذشته، در جنگ و تحریم، کرده‌اند.

آخرش که خودمان آستین بالا می‌زنیم و همه را حل می‌کنیم؛ کاری که در تمام سال‌های از سر گذشته، در جنگ و تحریم، کرده‌ایم. کجایند آرزومندانی که بعثت انقلاب را رؤیا می‌پنداشتند؟ از خواب بیدارشان کنید تا کابوسِ به‌وقوع پیوستۀ خود را به چشم ببینند.

کارخانه صادرات انقلاب به خط تولید انبوه رسیده است و چوب بهانه‌جوها اگر هم لای چرخش برود، خُرد خواهد شد.

شعار می‌دهیم اما شعارزده نیستیم. آبدیده شده‌ایم و حساب و کتاب سرمان می‌شود؛ به همین خاطر است که کلاه سرمان نمی‌رود و خط را گم نمی‌کنیم.

انقلابی‌ها رشد یافته‌اند و دوره‌ها دیده‌اند و تمرین‌ها کرده‌اند و مهارت‌ها فراگرفته‌اند و تجربه‌ها آموخته‌اند و معبرها گشوده‌اند. امروز لشکر حزب‌الله مملو است از سرباز و افسر و امیر و خاکریزش عالم‌گیر!

حالیا اراده می‌کنیم و عنقریب جرثومه‌های فساد، کرم‌های لولیده در ساختار و زرسالاران قارون صفت را به تلنگری می‌تارانیم. ان‌شاءالله.

برای تحقق این اراده، مثل روزهای منتهی به 22بهمن 57، باید بیشتر «ما» باشیم و کمتر «اما» بیاوریم.

چهل سالگی «ما» مبارک...!
منبع: جام نیوز