تبیان، دستیار زندگی

کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن ‌

مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در امور روحانیت از کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریم خبر داد و گفت: ۵۵۰ نفر در آزمون حفظ ۱۵ جزء و ۴۴۵ نفر در آزمون حفظ ۱۰ جزء قبول شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی‌نژاد

کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریمبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی‌اکبر حسینی‌نژاد، مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان نسبت به حفظ قرآن کریم نگاهی ویژه دارند، اظهار کرد: ۲۳ نفر در آزمون حفظ کل نهج‌البلاغه، ۲۸ نفر در آزمون حفظ نصف نهج‌البلاغه و ۱۷ نفر در آزمون حفظ یک سوم نهج‌البلاغه قبول شدند.
وی از کسب موفقیت ۷۵۳ طلبه در آزمون حفظ کل قرآن کریم خبر داد و گفت: ۵۵۰ نفر در آزمون حفظ ۱۵ جزء و ۴۴۵ نفر در آزمون حفظ ۱۰ جزء به نتیجه رسیده‌اند.
همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفر فلاحی، مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در امور فرهنگی با اشاره به فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس اظهار کرد: الزامات و شرایط ثبت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر به‌عنوان یک مؤسسه قرآنی بررسی می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه حرکت مجموعه‌های قرآنی باید به صورت منسجم دنبال شود، بیان کرد: تقویت ارتباط میان این مجموعه‌‌ها می‌تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر تأثیرگذار باشد.
منبع: خبرگزاری قرآن