تبیان، دستیار زندگی

برپایی خیمه‌های انقلاب باحضور 40 مبلغ

مدیر اوقاف شهرری با بیان اینکه در روز ۱۶ بهمن از ۲۲ قاری و حافظ ممتاز و برجسته قرآن کریم تجلیل خواهد شد گفت: در ایام دهه فجر خیمه‌های انقلاب با حضور ۲۰ مبلغ از قم و ۲۰ مبلغ از شهرری در موضوعات مختلف مشاوره‌ ارائه می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت‌الاسلام مرتضی صادقی
حجت‌الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، گفت: خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه در دهه فجر با نام خیمه‌های انقلاب با حضور ۲۰ مبلغ از قم و ۲۰ مبلغ از شهرری در موضوعات مختلف مشاوره‌ ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در موضوع وقف در باغ موزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن‌ماه نیز در مسیر راهپیمایی شهرری غرفه اختران ری با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی به معرفی ویژه اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری و ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در حماسه ۲۲ بهمن می‌پردازد.

رئیس اوقاف شهرری تصریح کرد: سوگواره یاس نبوی در روز شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه(س) در تمام بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود که برنامه شاخص آن در آستان شیخ صدوق(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی و مداحی سعید حدادیان برگزار می‌شود که در پایان نیز نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله محمدی ری‌شهری تولیت محترم آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپا خواهد شد.

صادقی افزود: در روز ۱۶ بهمن ماه نیز از ۲۲ قاری و حافظ ممتاز و برجسته قرآن کریم تجلیل خواهد شد که در این برنامه قرآنی و فاطمی حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران سخنرانی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.