تبیان، دستیار زندگی

پاسداشت انقلاب در تازه‌ترین شماره ماهنامه «فکه»

تازه‌ترین شماره از ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با محوریت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ماهنامه «فکه»


یکصدو هشتادو نهمین شماره ار ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی «فکه» ویژه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی با سردبیری علی حسین‌پور منتشر شد.

انقلاب به نام خمینی (بازخوانی اندیشه‌های امام(ره))، اندیشه روشن (نگاهی کوتاه به مهم‌ترین عناوین بیانات مقام معظم رهبری در چهلمین‌سال پیروزی انقلاب اسلامی)ایستاده چون سرو (روایت امنیت داخلی در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی)، سیزده شهاب (سیر تکامل توان موشکی ایران از ابتدا تا امروز)، سازندگی در ترازو (مصاحبه با مهندس محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران) و جهادی برای سازندگی (بررسی تاریخچه جهاد سازندگی در عمر چهار دهه‌ی انقلاب) از جمله مطالبی است که در این شماره به آن پرداخته شده است.

در بخشی از یادداشت سردبیر ماهنامه «فکه» می‌خوانیم «آن‌ها که دل‌بسته و امیدوار به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند در مقاطع مختلف، روی دیگری از ویرانگری‌های دشمن طمعکار را دیدند. چنگال مخملی آن‌ها هربار نتوانست در بدن ملت ایران فرو رود و آن‌چه را رهبری فرموده بودند به واقعیت دیدیم و دیدند. هر سال برای ملت ایران یک گام به جلو شد تا کشور از سرازیری‌ها و چالش‌ها در امان بماند. اکنون، این ثمره رهبری و ولایت‌پذیری ملتی است که با جان و مال و آبروی خود باعث سربلندی و سرفرازی پرچم ایران شده‌اند....»

شماره ۱۸۹ ماهنامه فکه در ۹۰ صفحه مصور، قطع رحلی و به بهای ۵‌هزار تومان منتشر شد.

منبع: مهر