تبیان، دستیار زندگی

انتشار جلد دوم «اتاقی برای تو»

دومین جلد رمان عاشقانه «اتاقی برای تو» نوشته بث اهمان با ترجمه رضوان خرمیان منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«اتاقی برای تو»

 به گفته مترجم، «اتاقی برای تو» یک مجموعه رمان عاشقانه از نویسنده پرفروش آمریکایی بث اِهمان است که جلد اول آن اردیبهشت‌ماه سال جاری و همزمان با نمایشگاه کتاب وارد بازار نشر شد و جلد دوم این مجموعه رمان عاشقانه نیز به تازگی در نشر کتابسرای تندیس منتشر شده است.

خرمیان همچنین می‌گوید: «اتاقی برای تو» روایتی قصه‌گو با زبانی ساده اما پرکشش دارد و با شخصیت‌پردازی‌های خوب و انتخاب دو راوی برای روایت داستان موفق می‌شود خواننده را تمام و کمال با خود همراه کند.

در خلاصه داستان این کتاب آمده است: «کیسی» مادر جوان تنهایی است که از اولین تجربه عشق در زندگی ضربه سختی خورده و به تمام مردهای دنیا بی‌اعتماد شده است. او از ترس از دست دادن دلخوشی‌های کوچکش از عشق گریزان است. تا این‌که طی یک اتفاق پای برادی مورفی ستاره جذاب و سرشناس هاکی به زندگی‌اش باز می‌شود. برادی احساسی را در وجود کیسی بیدار می‌کند که خیلی وقت است به دست فراموشی سپرده است.
درست وقتی به نظر می‌رسید هیچ چیز و هیچ کس مانع عشق کیسی و برادی به یکدیگر نیست، سر و کله همسر سابق کیسی یعنی پدر دوقلوهایش پیدا می‌شود و بعد از غیبتی پنج‌ساله التماس می‌کند تا به زندگی دخترهایش برگردد.
برنامه ورزشی این فصل برادی فاصله‌ای طولانی بین دیدار آن‌ها می‌اندازد و کیسی بدون این‌که بخواهد چیزی را از برادی مخفی کند، برگشتن همسر سابقش را مثل یک راز پیش خودش نگه می‌دارد تا ضربه‌ای به تمرین‌های سخت برادی وارد نکند و از ترس از دست دادن برادی در امان بماند.
حالا که گذشته کیسی بدون این‌که انتظارش را داشته باشد دوباره سراغش آمده، می‌تواند برای نگه داشتن دخترهایش و برادی تصمیم درستی بگیرد؟

منبع: ایسنا