تبیان، دستیار زندگی

ودیعه گذاران حج اطلاعات خود را تکمیل کنند

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای حج تمتع ۹۸ تمامی دارندگان قبوض ودیعه گذاری تا پایان بهمن ماه سال ۱۳۸۵ می بایست نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج تمتع اقدام کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حج
در متن اطلاعیه این سازمان آمده است:  با حول و قوه الهی و با عنایت به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم حج تمتع سال 1398 برای حضور عزتمندانه زائرین عزیز کشورمان در این مراسم عبادی و سیاسی، برنامه‌ریزی برای تشرف دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع که تا تاریخ 30 بهمن 1385 در شعب بانک ملی ایران اقدام نموده‌اند فراهم گردیده است.

از اینرو چنانچه هر یک از ودیعه‌گذاران محترم، تاکنون اقدام لازم برای بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود ننموده‌اند ضروری است همه این عزیزان به ویژه دارندگان قبوض ثبت نامی تا تاریخ 30 بهمن 1385 ، در اسرع وقت با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir  اقدام لازم  بعمل آورند.

نحوه و چگونگی انجام مراحل بعدی انتخاب و ثبت نام در کاروانهای مورد نظر ان شاء الله در دهه اول اسفند ماه سالجاری اعلام خواهد شد؛ بدیهی است درصورت عدم اقدام لازم توسط مشمولین تشرف در مهلت مقرر یاد شده ، این سازمان اولویتهای اسفند ماه سال 1385 به بعد را بصورت روزشمار فراخوان می کند.

سایر جزئیات تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع واجدین شرایط می رسد.

منبع: خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.