تبیان، دستیار زندگی

فیلم محسن تنابنده به سانس فوق العاده رسید

دو رکورد برای «قسم»

فیلم «قسم» در سومین روز جشنواره فجر به سانس فوق العاده رسید و همچنین به عنوان یکی از 10 فیلم محبوب مردمی انتخاب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم قسم

فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه کنندگی مشترک الهام غفوری و جلیل شعبانی با استقبال مخاطبان همراه شده است. این فیلم امشب ( 13 بهمن) ساعت 22:30 در سینما آستارا نمایش داشت که به دلیل استقبال مخاطبان به سانس فوق العاده رسیده و با هماهنگی مدیریت سینما و سازندگان فیلم  یک نوبت نمایش فوق العاده برای آن در نظر گرفته شده است.

از آن سو «قسم» یکی از 10 فیلم برتر آرای مردمی است. این فیلم در کنار «ماجرای نیمروز 2: رد خون»، «شبی که ماه کامل شد»، «جان دار» ،«23 نفر»، «متری شیش و نیم»، «سرخپوست»، «غلامرضا تختی»، «قصر شیرین» و «بنفشه آفریقایی» به عنوان آثار محبوب مخاطبان جشنواره انتخاب شده است.

«قسم» موردتوجه رسانه‌ها هم قرارگرفته و درحالی‌که هنوز نمایش آن در سینمای اصحاب رسانه شروع نشده است، شاهد تحلیل‌های تحسین‌برانگیزی هستیم. مثلاً سایت سینما سینما نوشته: تنابنده با «قسم» فرسنگ‌ها از جنس سینمای «گینس» فاصله گرفته و به‌اندازه های استاندارد سینمای اجتماعی با هویت و معنادار نزدیک‌تر می‌شود.مهناز افشار در این فیلم حضوری مؤثر و شگفتی‌آفرین دارد . او به‌تنهایی عهده‌دار بار عظیمی از هویت و درخشش فیلم است.»

سعید آقاخانی، حسن‌ پورشیرازی و مهران احمدی دیگر بازیگران «قسم» هستند.

منبع: تبیان