تبیان، دستیار زندگی

معرفی کتاب های انقلاب اسلامی در تبیان

بخش کتاب و کتابخوانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، همزمان با ایام الله دهه فجر، اقدام به معرفی مجموعه داستان‌های انقلاب در قالب کتاب برای نسل جوان کشور کرده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تظاهرات انقلاب
 به گزارش روابط عمومی، نسل جدید از انقلاب اسلامی چه می‌داند و چگونه با مفاهیم آن آشنا می‌شود؟ مجموعه داستان‌های انقلاب در قالب کتاب، کوششی است تا بخشی از حال و هوای گذشته ایران را برای کودکان و نوجوانان زنده کند. 
به همین منظور، حسین جمالی فرد با انتشار مقاله اینترنتی «انقلاب به‌وقت کتاب» سعی در شناساندن انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور از طریق کتاب داشته که در ذیل بخشی از این مقاله را می خوانیم:
«چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و حالا می‌توان گفت نیمی از جمعیت کشور بعد از سال 57 به دنیا آمده‌اند؛ نسل‌هایی که هر چه می‌گذرد، کمتر از تاریخ روزهای پرفرازونشیب مبارزه علیه رژیم طاغوت می‌دانند. کتابِ انقلاب، چه در قالب داستان کوتاه و چه رمان بلند، دنیای آگاهی و اطلاعات، درباره روزهایی است که پدران و مادران نسل امروز در برابر ظلم و بیداد قیام کردند تا بالاخره در بهمن 57 به پیروزی رسیدند.
نوجوانِ پرسشگر امروز، سؤال‌های بسیاری درباره انقلاب اسلامی دارد و البته پاسخ قانع‌کننده‌ای هم می‌خواهد. شاید بخشی از پاسخ سؤالاتش را در مجموعه داستان‌های انقلاب بیابد. آنچه در ادامه می‌آید معرفی مجموعه‌هایی خواندنی است از داستان‌های انقلاب.»
علاقمندان می توانند متن کامل مقاله اینترنتی «انقلاب به‌وقت کتاب» را در بخش کتاب و کتابخوانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مطالعه کنند.