تبیان، دستیار زندگی
قلعه نویی:به منصوریان گفته بودم چطور گلزنی كند با توجه به نیازی كه به پیروزی دراین مسابقه داشتیم خوشبختانه به آنچه می خواستیم دست پیدا كردیم. امیر قلعه نویی سرمربی جوان استقلال تهران پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال اهواز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پس از بازی با مربیان آبی و قرمز

قلعه نویی:به منصوریان گفته بودم چطور گلزنی كند

با توجه به نیازی كه به پیروزی دراین مسابقه داشتیم خوشبختانه به آنچه می خواستیم دست پیدا كردیم.

امیر قلعه نویی سرمربی جوان استقلال تهران پس از پیروزی این تیم مقابل استقلال اهواز گفت : تیم ما پس از گلهای اول و دوم چندین موقعیت گل داشت اما با بی دقتی بازیكنان از دست رفت اما از تمام بازیكنان ممنونم كه خواسته های كادر فنی رابه خوبی در زمین پیاده كردند و این پیروزی را برای تیم به ارمغان آوردند.

قلعه نویی در ادامه افزود : استقلال اهواز نیز تیم خوب و با امكاناتی را آماده كرده و در حالی كه خیلی تیمها توان برپایی اردو ندارند این تیم در اردو به سر می برد ضمن اینكه آقای حجازی نیز از خانواده استقلال هستند وبرای این تیم زحمات زیادی را متحمل شده اند و من به آنها بابت تیم خوبی كه تدارك دیده اند تبریك و خسته نباشید می گویم.

سرمربی استقلال تهران در خصوص گلهای بازی نیز گفت : به منصوریان گفته بودم كه اگر درست جاگیری كند می تواند گلزنی كند كه اینگونه نیز شد در خصوص گلی كه دریافت كردیم نیز از مدافعان خواسته بودم كه اجازه كار در داخل 18 قدم را به حریف ندهند كه در یك مورد اشتباه كردند اما با این حال برای ما كسب سه امتیاز حائز اهمیت بود كه به آن رسیدیم و در پایان جا دارد از هواداران واقعی استقلال كه نه تنها در این بازی بلكه همواره یارو یاور ما بوده اند تشكر و قدردانی نمایم.

بگوویچ : بازیكنان ما خسته بودند

وینكو بگوویچ، گفت: خستگی بازیكنان ملی پوش از سفر به كویت، فشار زیادی به تیم پرسپولیس تحمیل كرده بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرسپولیس افزود: عملا در بازی با ذوب آهن ، بازیكنان نتواستند كارآیی لازم در زمین داشته باشند و این علت شكست تیم ما بود.

وی ادامه داد: دو تیم در این بازی فرصتهای زیادی برای گلزنی داشتند ولی تیم پرسپولیس در به ثمر رساندن دو گل صد در صد تعلل كرد و ذوب آهن از موقعیت خود به نحو احسن استفاده كرد و گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

بگوویچ با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال اظهارداشت: فشردگی مسابقات لیگ و بازیهای تیم ملی و مخصوصا حضور تیم در كویت باعث خستگی و ضعف تیمهای باشگاهی شده و لطمات فراوانی به لیگ وارد می‌كند.