تبیان، دستیار زندگی

دکوراسیون داخلی به رنگ نارنجی

نارنجی و یا پرتقالی رنگ دوستانه‌ای است که انسان‌ها را کنار هم آورده و سببب تقویت تعاملات می‌گردد و به همین سبب این رنگ انتخاب خوبی برای حوزه‌های خانوادگی و اتاق‌های نشیمن است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکوراسیون، نارنجی، رنگ دوستانه، اتاق نشیمن، زیبایی، فوت وفن، دکوراسیون و چیدمان
 رنگ نارنجی اغلب به عنوان رنگ اجتماعی نامیده می شود، زیرا انرژی فنگ شویی این رنگ در دکوراسیون سبب تقویت مکالمات و ارتباطات موثر و فضایی پر جنب و جوش می شود.

از سوی دیگر به کارگیری نارنجی در دکوراسیون سبب مقابله با بیماری های قلبی و تسکین دهنده ی امراض روحی، آسم، برونشیت، صرع، سنگ کیسه صفرا، نقرس، پرکاری و کم کاری تیروئید، بیماریهای ریه، بدخیمی‌ها، خستگی روحی، بیماریهای کلیه، روماتیسم و… می باشد و تاثیرات چشمگیری بر سلامتی افراد خواهد داشت همچنین در دکوراسیون سبب تعادل چاکراهای فیزیکی بدن و ایجاد خلاقیت در افراد می شود.

ترکیب این رنگ با رنگ قهوه ای و خاکی می تواند ظاهر منحصر به فرد و گرمی به دکوراسیون داخلی شما ببخشد و عموما بهتر است رنگ نارنجی در اکسسوری ها یا المان های کوچکتر دکوری و یا در اجزای کمتری از دکوراسیون مانند تک مبل و یا چند صندلی به کار روند تا اینکه به طور کامل اتاق را پوشش دهند، پس برای این منظور و ایجاد تعادل از زیاده روی بپرهیزید در ادامه با دکوبوم با مشاهده نمونه هایی از نشیمن هایی با دکوراسیون نارنجی رنگ همراه باشید….
منبع : تابناک با تو 
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.