تبیان، دستیار زندگی

سوپر لیگ و پیشرفت جودو

رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو با بیان اینکه قرعه کشی اولین دوره مسابقات سوپرلیگ باشگاه‌های کشورفردا (سه شنبه) برگزار می شود، گفت: راه اندازی این لیگ اقدام مثبتی در راستای پیشرفت جودوی ایران است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جودو
«سعید قمی» تصریح کرد: قرعه کشی این رقابت ها با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور سرپرستان و نمایندگان باشگاه‌های جودوی کشور برگزار می‌شود.

وی سپس از حضور قهرمانان ملی و بین‌المللی جودو و اعمال آخرین قوانین و مقررات فدراسیون جهانی و همچنین بهره‌مندی برجسته ترین داوران بین‌المللی کشورمان در این مسابقات خبر داد.

رییس سازمان لیگ جودو گفت: از آنجایی که لیگ امیدهای کشور در جهت پشتوانه سازی و حمایت از تیم‌های ملی و تقویت انگیزه در میان جوانان کشور راه اندازی و برگزار شده است، پس از بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مسابقات سوپرلیگ که حرفه‌ای ها و بهترین‌های جودو کشور در آن حضور دارند، می‌تواند اقدامی موثر و کارآمد باشد و امیدوارم در این مسابقات شاهد رقابتی جدی بین تیم‌های شرکت‌کننده باشیم.

مراسم قرعه کشی اولین دوره مسابقات سوپرلیگ جودو فردا نهم بهمن ماه راس ساعت 16 در محل سالن جلسات فدراسیون جودو برگزار می‌شود.
منبع:خبرگزاری ایرنا