تبیان، دستیار زندگی

بلاتکلیفی هاتگرام و طلاگرام

رئیس فراکسیون فضای مجازی گفت: مهلت‌های مختلفی برای این هاتگرام و طلاگرام تعیین شد تا مرکزیت فعالیتشان را در داخل کشور قرار دهند، اما ادله خارجی و داخلی این موضوع را محقق نکرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هاتگرام و طلاگرام
سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، درباره سرنوشت دو پیام‌رسان هاتگرام و طلاگرام اظهار کرد: مهلت‌های مختلفی برای این دو پیام‌رسان تعیین شد تا مرکزیت فعالیتشان را به صورت ویژه در داخل کشور قرار دهند و امیدواریم این موضوع هر چه زودتر اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی و مجلس این موضوع را در سطوح مختلف پیگیری کرده‌اند، افزود: مجلس با مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هم‌چنین مدیران هاتگرام وطلاگرام برای پایان یافتن سرنوشت این امر، گفتگو‌هایی داشته است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دلیل‌های خارجی و داخلی وجود دارد که باعث شده تا هیچ کدام از موعد‌های تعیین شده برای این دو پیام‌رسان محقق نشود.

رئیس فراکسیون فضای مجازی در پاسخ به اینکه آیا تعیین سرنوشت هاتگرام و طلاگرام تا پیش از پایان سال جاری است، گفت: اگر چه معتقدم به زودی به نتیجه خواهیم رسید، اما زمانی بیان نمی‌کنم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان