تبیان، دستیار زندگی

«لحظه گرگ‌ومیش»؛ در نگاه تبیان

بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای به تحلیل سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» پرداخته است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
لحظه گرگ و میش
 به گزارش روابط عمومی، از دوشنبه هفته گذشته سریال جدیدی در کنداکتور شبکه سه قرار گرفته است به نام «لحظه گرگ‌ومیش». این سریال که داستان یک خانواده از دهه شصت تاکنون را روایت می‌کند، در همین قسمت‌های اولیه توانسته است توجه طیف زیادی از بیننده‌ها را جلب کند.
به همین منظور احمد رنجبر در بخشی از متن این مقاله تحلیلی آورده است: « قصه «لحظه گرگ‌ومیش» از دهه شصت شروع می‌شود؛ زمانی که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود و سایه آن روی همه ارکان زندگی قرار داشت. هر بار این دهه،محور فیلم و سریال ها قرار گرفته، با اقبال نسبی مخاطب مواجه شده است؛ نمونه بارزش سریال «وضعیت سفید» یا فیلم‌های «نهنگ عنبر» و «بمب؛ یک عاشقانه». دهه شصت برای نسل‌های بعدی هم واجد جذابیت است چراکه خاطرات آن دوران مدام در قالب برنامه‌های تلویزیونی و نیز از زبان آدم‌های آن نسل روایت می‌شود. «لحظه گرگ‌ومیش» داستان یک خانواده را محور قرار داده است که هرکدام به کاری مشغول هستند. داستان در قسمت‌های ابتدایی، داستان فرازوفرود نداشته اما روابط بین آدم‌ها به‌قدری طبیعی است که گویی داریم یک زندگی مهیج روزانه را می‌بینیم.»
بخش سینما و تلویزیون وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، با انتشار مقالاتی همچون «کاش به عقب برگردیم؛ به لحظه گرگ‌ومیش» سعی در معرفی هرچه بهتر آثار هنری خلق شده در جهان سینمای امروز دارد.