تبیان، دستیار زندگی

اعزام جودوکاران ایرانی بدون منصوری به پاریس!

سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو نمایندگان جودو ایران بدون سرمربی تیم ملی راهی نخستین مرحله مسابقات گرنداسلم جود می‌شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جودو
اولین مرحله مسابقات گرنداسلم جودو در سال 2019 طی روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار خواهد شد، بر اساس اطلاعاتی که مسئولان فدراسیون مطرح کرده‌اند، سعید ملایی و محمدمحمدی بریمانلو نمایندگان جودو کشورمان در این رقابت‌ها خواهند بود.

البته محمد درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو و مشاور عالی سرپرست فدراسیون جودو نیز به همراه این دو ملی پوش راهی نخستین مرحله مسابقات گرنداسلم جودو خواهد شد، اما نکته عجیب اینکه محمد منصوری که این روزها خبرهایی خوبی در مورد ادامه همکاری وی با تیم ملی جودو به گوش نمی‌رسد، در این اعزام غایب خواهد بود و عدم اعزام سرمربی تیم ملی با نفرات اعزامی به پاریس ابهام در خبرهای عدم همکاری فدراسیون با منصوری را بیشتر می‌کند.

اینکه منصوری در طول این دو سال هیچ سفری را از دست نمی‌داد و حالا در نخستین مرحله مسابقات گرند اسلم پاریس حضور نخواهد داشت، خیلی عجیب به نظر می‌رسد. حالا باید منتظر باشیم دلیل و یا دلایل عدم اعزام منصوری به پاریس را عمادی سرپرست فدراسیون و یا اینکه درخشان مشاور عالی عمادی که در مورد تمام مسائل جودو صحبت می‌کند، در مورد این موضوع مهم نیز توضیح دهد. به هر حال در اعزام ملی پوشان باید یک نفر به عنوان کوچ کناری ملی پوشان حضور داشته باشد و در حین مسابقات نکات لازم را به آنها اشاره کند.
منبع:خبرگزاری فارس