تبیان، دستیار زندگی

ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا(ع) برای همه علاقه‌مندان از سراسر دنیا آغاز شد

ثبت نام اعتکاف حرم امام رضا(ع) برای همه علاقه‌مندان از سراسر دنیا آغاز شد و تا تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه ادامه می‌یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مشهد مقدس

زمان و نحوه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف مسجد جامع گوهرشاد مشهد و شش مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی در سال ۹۸-۱۳۹۷ که یکی از بزرگترین اعتکاف‌های کشور محسوب می‌شود، به شرح ذیل اعلام شد:

۱-ثبت نام اولیه از تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ لغایت ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ و از طریق سایت ستاد اعتکاف آستان قدس رضوی و یا با ارسال عدد ۸ به سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۰۰۸ انجام می‌پذیرد.
۲-امسال نیز همانند سال گذشته علاوه برثبت نام ویژه مسجد جامع گوهرشاد پذیرش در شش مسجد دیگر تحت پوشش آستان قدس رضوی نیز از طریق سایت ستاد اعتکاف آستان قدس و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۰۸ صورت خواهد پذیرفت.
۳-مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی عبارتند از : مسجد صدیقیها، مسجدالرضا(ع) مصلی، مسجد ملا هاشم، مسجدالرضا(ع)خواجه ربیع، مسجدالرضا(ع) احمدآباد و مسجد امام خمینی(ره).
۴-با توجه به پیش‌بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان از طریق قرعه کشی مشخص و اسامی آنان در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ فقط از طریق همین سایت و ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.
۵-متقاضیانی که در سه سال قبل پذیرفته شده و به هر دلیل در مراسم شرکت نکرده اند، حق شرکت در مراسم را ندارند.
۶-متقاضیان بایستی کلیه شرایط اعلام شده در هنگام ثبت نام را دقیقاً مطالعه و رعایت کنند، در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت.

بنابراین گزارش، این ثبت‌نام برای تمام مردم دنیا امکان‌پذیر است و پیش‌بینی می‌شود بیش از دو هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۳۶۳۵ و ۳۲۰۰۳۰۶۰ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری قرآن

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.