تبیان، دستیار زندگی

حرکت کاروان قرآنی انقلاب از جوار حرم امام خمینی(ره)

کاروان قرآنی انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی حرکت خود را از جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و ادای احترام به مقام بلند شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به منظور اجرای برنامه های متنوع قرآنی و خدمت‌رسانی در سراسر کشور آغاز کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهشت زهرا
مراسم ماهیانه محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با حضور بیش از 1000 نفری پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام راحل با حضور کاروان قرآنی انقلاب برگزار شد.

قاریان بین المللی کشور که کاروان قرآنی انقلاب را همراهی می‌کردند به قرائت قرآن کریم پرداختند و همچنین سرودهای انقلابی را به صورت گروهی اجرا کردند.

در ادامه این مراسم که توسط صدا و سیما به صورت زنده پخش می‌شد، حمید شاه‌آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیما به اهداف راه اندازی کاروان قرآنی انقلاب اشاره و گفت: این کار بزرگ به برکت قرآن کریم راه اندازی شد و انشاءالله منشاء خیر و برکت در سراسر کشور باشد.

وی افزود: این کاروان قرآنی از  ۱۱ استان و ۳۳ شهرستان عبور میکند و در همه شهرها برنامه های قرائت و آموزش قرآن خواهد داشت.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام راحل هم به آغاز حرکت کاروان قرآنی کشور از گلزار شهدا و حرم امام اشاره کرد و این کار بزرگ قرآنی در کشور را یکی از ثمرات قرآن و تاثیرات انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام راحل دانست.

 این مراسم باشکوه و معنوی قرآنی با بدرقه کاروان قرآنی انقلاب توسط مردم و علاقمندان به قرآن ادامه پیدا کرد و کاروان قرآنی انقلاب سفر معنوی خود را آغاز کرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما