تبیان، دستیار زندگی

هم‌سطح‌سازی قبور امامزاده عبدالله از زبان رئیس اوقاف شهرستان ری

رئیس اوقاف شهرستان ری درباره آخرین وضعیت هم‌سطح سازی قبور امامزاده عبدالله(ع) شهرری گفت: ما تمام توان خود را برای هم‌سطح سازی گذاشته‌ایم و تا ایام شهادت حضرت زهرا(س) این پروژه با کار جهادی به اتمام می‌رسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 قبور امامزاده عبدالله
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر که اداره اوقاف شهرستان ری در امامزاده عبدالله(ع) تمام توان خود را برای هم‌سطح سازی قبور امامزاده گذاشته‌ایم اظهار کرد:اولویت اداره اوقاف شهرری هم‌سطح سازی امامزاده عبدالله(ع) است.

وی از اتمام پروژه هم‌سطح سازی تا ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد و گفت : هدف ما اتمام پروژه، سنگ فرش کردن و سامان دادن به مقبره‌های موجود در امامزاده عبدالله است. قرار بود تا عید نوروز این پروژه هم‌سطح سازی کامل شود اما با تغییر مدیریت و همت حجت‌الاسلام منصوری و کار جهادی،این هم‌سان سازی را به پایان می‌رسانیم.

صادقی ترجیح داد درباره  طرح " قطعه‌ای ویژه مشاهیر هنری و فرهنگی فقید کشور در آستان امامزاده عبدالله " که مدیر آستان پیشنهاد آن را داده است، در حال حاضر صحبتی نکند.

حجت‌الاسلام منصوری، مدیریت آستان امامزاده عبدالله اعلام کرده است «به زودی قطعه‌ ویژه مشاهیر هنری و فرهنگی فقید کشور در آستان امامزاده عبدالله تهران شکل می‌گیرد» این در حالی است که پیش از این در زمان اجرایی شدن طرح هم‌سطح سازی قبور امامزاده،متولیان میراث فرهنگی استان تهران با توقف پروژه اعلام کردند این کار باید با نظارت کامل این نهاد فرهنگی انجام شود. حتی تاکید شد طرح ساماندهی مقبره‌های خانوادگی در این امامزاده تاریخی باید توسط میراث فرهنگی تایید شود.

منبع: ایسنا

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.