تبیان، دستیار زندگی

ثبت‌نام آزمون حفظ قرآن تا ۱۰ بهمن تمدید شد

ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تا دهم بهمن‌ جاری ادامه دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 آزمون حفظ قرآن
ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن که دهم دی‌ آغاز شده، تا روز دهم بهمن‌ جاری ادامه دارد. پیش از این، شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری آزمون سراسری حفظ اعلام کرده بود که نام‌نویسی در آزمون تا پنجم بهمن  ادامه خواهد داشت.

مرتضی خدمتکار مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از تمدید مهلت ثبت‌نام در این آزمون خبر داد و گفت: نام‌نویسی در این آزمون تا روز دهم بهمن‌ماه تمدید شد.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، امسال با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌‌شود.

براساس آنچه در دستورالعمل اجرایی آزمون سراسری حفظ آمده است، آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، اول و دوم اسفند و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنجشنبه، نهم اسفند برگزار می‌شود.

همچنین آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول‌شده در مرحله کتبی روز 11 تا 16 اسفند برگزار می‌شود. روزهای 18 تا 23  اسفند نیز آزمون رشته‌های شفاهی ویژه دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت‌کننده در رشته حفظ جزء 30 قرآن کریم و در مدارس برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم