تبیان، دستیار زندگی

«مرگ خاموش» تا پایان سال آماده می‌شود

بیش از ۹۷ درصد تصویربرداری سریال «مرگ خاموش» احمد معظمی در جنوب ایران به اتمام رسید و گروه برای پایان تصویربرداری عازم یکی‌ از کشورهای منطقه می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


سریال«مرگ خاموش»

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده «مرگ خاموش» که تصویربرداری این مجموعه را از تابستان سال جاری در تهران شروع کرده در زمینه این مجموعه تلویزیونی گفت: گروه چندهفته‌ای در جنوب ایران مشغول ضبط مراحل پایانی بود و هفته آینده برای ضبط صحنه‌های خارج از کشور ،عازم یکی از کشورهای منطقه می‌شوند.

وی افزود: تاکنون 97 درصد کار تصویربرداری فصل اول این مجموعه به اتمام رسیده و ضبط قسمت‌های پایانی نیز تا نیمه اسفند به پایان می‌رسد.

این تهیه‌کننده مراحل تدوین این سریال سی‌وسه قسمتی را طولانی دانست و تاکید کرد: مجموعه «مرگ خاموش» جلوه‌های ویژه و پست پروداکشن سنگینی دارد که حمید قربانی از اول اسفندماه تدوین آن را آغاز می‌کند.
سریال«مرگ خاموش»

نویسندگی سریال «مرگ خاموش» با هومان فاضل و حسین تراب نژاد است. این پروژه صد قسمتی به سه فصل متمادی و پشت سر هم تقسیم می‌شود و به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در عین حال به واکاوی پشت پرده‌های آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

«مرگ خاموش» به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه می‌شود و سعید راد، جلال فاطمی ، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری،رضا مولایی، سامیه لک،مهدخت مولایی ، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

منبع: تسنیم