تبیان، دستیار زندگی

در طراحی دکوراسیون این رنگ‌ها را باهم ست کنید

ترکیب رنگها از پارامترهای مهم یک طراحی مناسب در دکوراسیون میباشد. بهتر است قوانین کهنه و معدوم شده ی ترکیب رنگ ها را دور بریزید و با این مطلب همراه باشید تا با هم ترکیب رنگ های خاص و شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی را بیشتر بشناسیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در طراحی دکوراسیون چه رنگ هایی را با هم ست کنیم؟

ترکیب رنگ صورتی و سبز در دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون شاد و سرزنده این نشیمن ترکیب رنگ صورتی و سبز روشن به خوبی جلوه گری می کند این ترکیب رنگ منحصر به فرد در دکوراسیون را می توانید با اضافه کردن یک نارنجی پرتقالی سحر انگیز تر کنید.

ترکیب رنگ زرد و آبی فیروزه ای

هیچ کس فکر نمی کند که ترکیب این دو رنگ می تواند فضایی به این زیبایی خلق کند. این ترکیب رنگ منحصر به فرد در واقع الهامی از شن و ماسه، دریا و آسمان است که به گونه ای هنرمندانه به دکوراسیون شما جلوه می بخشد.

ترکیب رنگ سیاه و آبی در دکوراسیون

با استفاده از این ترکیب رنگ برای فضایی مانند غذاخوری خود می توانید حال و هوایی دراماتیک به آن ببخشید. توجه داشته باشید که با این که تن این دو رنگ مشابه هم نیستند اما به خوبی می توانند در دکوراسیون شما معجزه کنند.

ترکیب رنگ سبز و زرد در دکوراسیون اتاق خواب

با استفاده از این ترکیب رنگ به سادگی می توانید جادوی نور خورشید و طراوت طبیعت را مهمان دکوراسیون اتاق خواب خود و از این دو ترکیب محسور کننده انرژی بگیرید.

ترکیب رنگ سبز زیتونی و قهوه ای

حتما ترکیب رنگ این نشیمن به دل شما هم نشسته است، هیچ چیز ناخوشایندی در مورد این دکوراسیون با ترکیب رنگ خاصش به چشم نمی خورد. استفاده از رنگ قهوه ای برای دیوار و کاناپه ها زمینه ی خوبی را برای جلوه گری رنگ سبز زیتونی به وجود آورده است که با کمک یک رنگ تند و جیغ مانند نارنجی این ترکیب متعادل شده است.

ترکیب رنگ بنفش و صورتی

شاید در نگاه اول این ترکیب رنگ غیر معمول به نظر برسد و یا ترکیبی مناسب برای اتاق کودک باشد تا یک فرد بالغ! اما ترکیب رنگ این دو رنگ پویایی خاصی را در دکوراسیون این اتاق خواب به وجود آورده است.

ترکیب رنگ آبی و سبز

شاید این دو رنگ را در کنار هم ندیده باشید اما باید بدانید که این ترکیب رنگ در دکوراسیون شما را تبدیل به یک دکوراسیون فوق مدرن خواهد کرد.

ترکیب رنگ نارنجی و قهوه ای

با استفاده از این ترکیب رنگ می توانید می توانید گرمای بی نظیری به فضای دکوراسیون خود تزریق کنید و حس و حال خاصی به آن ببخشید.

ترکیب رنگ قرمز و سبز

این ترکیب رنگ منحصر به فرد برای جشن ها بهترین گزینه محسوب می شود. شما با انتخاب این ترکیب رنگ می توانید شادی و نشاط را در تمام طول سال مهمان دکوراسیون خود کنید.

ترکیب رنگ صورتی و قرمز

ترکیب این دو رنگ می تواند موجی از انرژی را به فضای داخلی شما تزریق کند، همان طور که در تصویر می بینید حضور آینه و روشوی سفید در کنار این ترکیب رنگ توانسته است فضای متعادلی را به وجود آورد.

ترکیب رنگ خاکستری و زرد محبوب دکوراسیون داخلی

امروزه این ترکیب رنگ تبدیل به یکی از ترکیب رنگ های محبوب دکوراسیون داخلی شده است، حضور رنگ سبز در کنار این ترکیب می تواند سبب تعدیل فضایی در دکوراسیون منزل شما شود.


منبع: جام جم
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.