تبیان، دستیار زندگی

خودم از «رضا» شوخ‌ترم

امیررضا دلاوری بازیگر سریال در حال پخش «گشت پلیس» درباره وجوهی که از شخصیت پلیس ارایه داده است، توضیح داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
سریال «گشت پلیس»
 بعد از مدتی از تولید سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید پروینی چند شبی است که این سریال از شبکه سوم سیما در حال پخش است و با استقبال مخاطبان نیز رو به رو شد.

امیررضا دلاوری بازیگر نقش رضا در سریال «گشت پلیس» درباره استقبال مردم از این مجموعه به خبرنگار «صبا» گفت: مخاطب ما عادت کرده که سریال های بالای بیست قسمت را دنبال کند و حتی برخی از سریال ها، با تعداد قسمت بالا نتوانسته مخاطب خاص خود را پیدا کند. پس از پخش قسمت اول «گشت پلیس» و بازخوردهایی که از مردم دریافت کردم، خودم هم تعجب کردم که با وجود کم بودن تعداد قسمت ها این سریال توانسته ارتباط خوبی با مردم برقرار کند. درحال حاضر مشکل تلویزیون بودجه و قصه پردازی مناسب است که باعث قهر مخاطبان شده است و حتی اگر قصه مناسب وجود داشته باشد هم به دلیل شرایط مالی به پروژه لطمه وارد می‌شود ولی خوشحالم که این سریال توانست جایگاه خود را پیدا کند.

وی درباره انتخاب نقش های متفاوت توضیح داد: من همیشه سعی می‌کنم نقش های مختلفی را بازی کنم. قبل از «گشت پلیس» همه می‌گفتند چرا فقط در ژانر پلیسی کار می‌کنید در صورتی که من فقط در ۲ پروژه نقش پلیس را داشتم. بازیگری فقط جنبه مثبت و منفی نیست، تلاش می‌کنم گریم ها و نقش های مختلفی را تجربه کنم تا به تکرار نیفتم. در هر کاراکتری که بازی می‌کنم درباره آن تحقیق می‌کنم. برای نقش من در سریال «گشت پلیس» مشاهدات عینی داشتم که پلیس‌های آگاهی با متهم هم جدیت دارند ولی رگه های طنز هم در کار خود با همکاران استفاده می‌کنند.

دلاوری درباره نقش خود در این سریال و سختی های کار اکشن گفت: تمام بازیگران تلاش می‌کنند که مقداری از شخصیت اصلی خود را در کارکتری که بازی می‌کنند وارد کنند من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در نقش های که نیاز به تیپ سازی دارد نه، ولی در سایر نقش ها سعی کردم رگه هایی از شوخی را در نقش خود وارد کنم. در نقش «رضا» با این ترفند تلاش کردم وجوه دیگری از پلیس را به بیننده نشان دهم چون من در زندگی شخصی صد برابر از رضا شوخ تر هستم. درمورد صحنه‌های اکشن کار باید بگویم چون من رزمی کار هستم بیشتر سکانس‌های درگیری ها، پرش ها، موتورسواری و... را خودم بازی کردم ولی بعضی از سکانس ها در تخصص من نبود و از بدل استفاده شد.

این بازیگر تاکید کرد: البته همکاران بدلکار ما در همه صحنه ها حضور داشتند و همکاری خوبی با هم داشتیم.

وی در پایان درباره عوامل «گشت پلیس» بیان کرد: سعید پروینی تهیه کننده کار انسان خوبی است و تمام تلاش خود را برای کار انجام داد چون کار برای او اهمیت داشت. اگر کاستی هایی در کار بود قطعا از طرف او نبود و اگر بودجه درست تزریق می‌شد و دست تهیه کننده باز بود قطعا قسمت های بیشتری ساخته می‌شد. مهرداد خوشبخت علاوه بر کارگردانی، تدوینگر بسیار خوبیست همه چیز را دکوپاژ شده می‌بیند و اکشن را خیلی خوب می شناسد و همین باعث اقبال مردم شده است.

سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید پروینی از ۲۲ دی ماه به مدت ۷ شب روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است.


منبع: خبرگزاری صبا