تبیان، دستیار زندگی

نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی ضمن افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از غرفه سازمان نوسازی شهر تهران در این نمایشگاه تخصصی بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شهرداری
نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به‌عنوان تخصصی‌ترین نمایشگاه حوزه مسکن و شهرسازی کشور، با محوریت باز آفرینی شهری، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در محل مصلی امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

سازمان نوسازی شهر تهران با پرپایی غرفه‌ای در این نمایشگاه تخصصی که با هدف ارتقای کیفیت شهرنشینی، بسترسازی برای ایجاد محرک اقتصاد مسکن، اشتغال و کارآفرینی، آشنایی با جدیدترین فناوری های صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، توسعه بازآفرینی شهری برگزار شد به معرفی آخرین اقدامات، دستاوردها و برنامه های خود در حوزه نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد پایتخت می پردازد.

در نخستین روز از برپایی این نمایشگاه، وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزیر، شهردار منطقه 15، شهردار منطقه 4، متخصصین و صاحبنظران حوزه شهری و علاقمندان از غرفه سازمان نوسازی شهر تهران بازدید کردند.

گفتنی است این نمایشگاه تخصصی که با حضور بیش از ۱۸۰ نهاد و شرکت دولتی و خصوصی برپا شده است، بزرگ‌ترین رویداد تجاری در حوزه فناوری‌ها، تولیدات و خدمات حوزه مسکن و شهرسازی کشور است که آخرین دستاوردها و توانمندی‌های نهادها، سازمان‌ها و بخش خصوصی در زمینه انبوه سازان، پیمانکاران و مهندسان مشاور، شهرداری‌ها، پروژه‌های بازآفرینی شهری و خدمات شهری را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌ دهد.

لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از روز یکشنبه 23 دی ماه تا سه شنبه 25 دی ماه به مدت سه روز در شبستان مصلی امام خمینی (ره) دایر می باشد. علاقمندان می توانند جهت بازدید به محل مصلی امام خمینی (ره) واقع در خیابان بهشتی، روبروی خیابان میرعماد مراجعه نمایند.

غرفه سازمان نوسازی شهر تهران در این نمایشگاه آماده پاسخگویی، ارائه اطلاعات و معرفی رویکردها و دستاوردها به علاقه مندان می باشد.
منبع: سازمان نوسازی شهر تهران