تبیان، دستیار زندگی

قصه‌های امیلی در قطع جیبی آمد

سه جلد از قصه‌های امیلی نوشته ال. ام. مونتگمری «نویسنده داستان آنی شرلی» در قطع جیبی و در نوبت اول از سوی مؤسسه­ انتشارات قدیانی، چاپ روانه بازار کتاب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قصه‌های امیلی

 سه جلد از قصه‌های امیلی نوشته ال. ام. مونتگمری «نویسنده داستان آنی شرلی» در قطع جیبی و در نوبت اول از سوی مؤسسه­ انتشارات قدیانی، چاپ روانه بازار کتاب شد.

سه رمان امیلی در نیومن، امیلی و صعود و امیلی و جست و جو، داستان امیلی را از کودکی و مدرسه امیلی و رشد نمادین او در راه موفقیت در نویسندگی دنبال می‌­کند. کتاب دوم و سوم جریان‌­های عاشقانه­ زندگی امیلی را بیشتر دنبال می­کند .

ال. ام. مونتگمری، نویسنده کتاب امیلی و جست و جو، در کلیفتون واقع در جزیره پرنس ادوارد به دنیا آمد. وقتی لوسی مود مونتگمری بیست و یک ماهه بود، مادرش بر اثر بیماری سل درگذشت. پدرش او را به خانواده مادری­اش، یعنی الکساندر و لوسی وولنر مک نیل سپرد. مونتگمری زن حساس و باهوشی بود که عمیقاً از اتفاقاتی که برای خودش و یا در دنیا رخ می­داد، متاثر می‌­شد.

او در دفتر خاطراتش، دردی را که از به دنیا آوردن فرزند مرده­اش متحمل شده بود و ترس از جنگ جهانی اول و مرگ پسرخاله عزیزش «فرد کمپبل» و رنج همسرش از مالیخولیای مذهبی را بیان کرده است­. اما علیرغم تمام این مشکلات­، او به نوشتن و بیان عشق به زندگی­، طبیعت و زیبایی در داستان­ها و دفتر خاطراتش ادامه می­داد .

این کتاب‌ها قبلا از سوی همین ناشر در قطع رقعی منتشر شده است.

منبع: فارس