تبیان، دستیار زندگی

«آدم‌ فکرهای ناجور» درباره هویت است

این نویسنده و بازیگر تئاتر از انتشار داستان بلند خود که سال‌ها پیش نوشته در هفته آتی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بها‌‌ء‌الدین مرشدی

بها‌‌ء‌الدین مرشدی ، از انتشار قریب‌الوقوع اثر داستانی تازه خود خبر داد و گفت: «آدم فکرهای ناجور» داستان بلندی است در ژانر فانتزی. این اثر داستانی است درباره یک خانواده که هر فصل به اتفاقاتی در میان افراد این خانواده سه‌نفره می پردازد و این اتفاقات در نهایت یک فانتزی را رقم می زند.

نویسنده «استهبان در صدای باد و خاک گم بود» درباره فضای این داستان و شخصیت‌پردازی آن توضیح داد: آدم‌های این داستان چهره‌ای ندارند. از همان خطوط ابتدایی داستان، کودک خانواده متوجه می‌شود که نصف صورتش پاک شده است و درگیری او با خانواده‌اش آغاز می‌شود. این داستان در یک لازمان و لامکان رخ می‌دهد.
آدم‌ فکرهای ناجور


این بازیگر تئاتر درباره درون‌مایه اثر خود عنوان کرد: هویت، رابطه میان افراد یک خانواده و روابط متقابل میان آدم‌ها درون‌مایه این اثر را تشکیل می‌دهند. نگارش این کتاب در سال 1384 به پایان رسید و امسال تصمیم به انتشار آن گرفتم.

گفتنی است داستان بلند « آدم فکرهای ناجور» نوشته بهاء‌الدین مرشدی قرار است به زودی از سوی نشر بان در مجموعه داستان‌های ایرانی سمر منتشر شود.

از این نویسنده پیش از این مجموعه داستان «استهبان در صدای بادوخاک گم بود» از سوی نشر هونار منتشر شده است. همچنین نمایش «دارم اینجا تجزیه می‌شم» نوشته بها‌ء‌الدین مرشدی هم‌‌اکنون با بازی وی در تماشاخانه دیوار چهارم در حال اجراست.


منبع: ایبنا