تبیان، دستیار زندگی

کتاب «جشن تولد مرمر کوچولو» برای بچه‌ها چاپ شد

کتاب «جشن تولد مرمر کوچولو» نوشته انوشه خضری با دو زبان فارسی و انگلیسی، توسط انتشارات کتاب چرخ و فلک منتشر و راهی بازار نشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب «جشن تولد مرمر کوچولو»

کتاب «جشن تولد مرمر کوچولو» نوشته انوشه خضری به‌تازگی توسط موسسه انتشارات کتاب چرخ و فلک منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مخاطبان اصلی «جشن تولد مرمر کوچولو» خردسالان گروه سنی ب هستند. این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی و همراهی تصاویر منتشر شده است و نویسنده‌اش هدف از نگارش آن را تشویق به مطالعه و یادگیری مهارت های اجتماعی در کودکان عنوان می‌کند.

خضری که از رشته مهندسی پزشکی به داستان‌نویسی برای کودکان رو آورده می‌گوید: من زیاد داستان کودکان می‌خوانم؛ به‌ویژه از وقتی مادر شدم. پسرم هم علاقه زیادی به داستان دارد و تقریبا روزانه با هم کتاب کودکان میخوانیم. البته پیش از نوشتن با نویسنده‌های دیگر کودک در ارتباط بودم و و از تجربه‌هایشان استفاده می‌کردم. مادرم هم از اصلی‌ترین مشوق‌های من برای چاپ کردن کتابم بود.

مهارت‌های اجتماعی در کودکان طیف وسیعی دارد و خضری در این کتاب تلاش کرده همدلی و همدردی را از طریق داستان به بچه‌ها آموزش دهد. به عنوان مثال در بخشی از داستان خرگوش با دوست بیمارش، سعی شده به این نکته توجه شود که هدایایی که دوستان خرگوش برایش تهیه کرده‌اند، از غذاهای سالم باشند.

این کتاب با ۲۰ صفحه مصور و شمارگان هزار نسخه به چاپ رسیده است.

منبع: مهر