تبیان، دستیار زندگی

تلاش «برنده باش» و محمدرضا گلزار برای بالا بردن سطح مطالعه مخاطبان

مسابقه «برنده باش» توانسته در مدت زمان پخش خود به افزایش مطالعه و بالا بردن سطح اطلاعات عمومی مخاطبان کمک کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه برنده باش

هاشم رضایت  تهیه‌کننده‌ برنامه های تلویزیونی، درباره طرح معرفی کتاب در مسابقه «برنده باش» گفت: «برنده باش» توانسته در مدت پخش خود کمک شایانی به افزایش مطالعه و اطلاعات عمومی مردم کند. بسیاری از مخاطبان رغبت پیدا کرده‌اند تا اطلاعات عمومی خود را بالا ببرند. با توجه به اینکه بین افزایش اطلاعات عمومی و افزایش مطالعه فاصله وجود دارد، ما تصمیم گرفتیم با طرح‌ معرفی کتاب بینندگان برنامه را به مطالعه عمیق‌تر دعوت کنیم.

این تهیه کننده  ادامه داد: از این رو از این هفته با معرفی کتاب «سرباز کوچک امام» طرح معرفی کتاب در مسابقه برنده باش را آغاز کردیم. در اولین گام به سراغ یکی از کتاب‌های جذاب و سرگذشت خواندنی دوران نوجوانی آقای طحانیان رفتیم.

رضایت عنوان کرد: البته سعی داریم کتاب های مختلفی را از نویسندگان مختلف داخلی و خارجی که محتوای سالم، جذاب و شایسته‌ دارند، معرفی کنیم؛ از این بابت هیچ محدودیتی در ایرانی یا خارجی بودن یا داستانی و غیر داستانی بودن کتاب‌ها نداریم. از همین رو در هفته‌های آتی کتاب‌هایی از نادر ابراهیمی نویسنده نامدار معاصر کشورمان و چارلز دیکنز نویسنده انگلیسی را نیز معرفی خواهیم کرد.

تهیه کننده مسابقه برنده باش بیان کرد: در صفحات اجتماعی برنامه معرفی کتاب‌ها به صورت مفصل تری انجام می‌شود تا همراهان مجازی برنامه هم علاوه بر آشنایی کلی، اطلاعات و جزئیات مفیدتری از کتاب‌ها به دست آورند. ضمن اینکه قرار است در معرفی کتاب‌ها مناسبت‌های مختلف نیز مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است مسابقه برنده باش که آخر هفته‌ها روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود، طبق جدیدترین نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات رسانه ملی به عنوان پربیننده‌ترین مسابقه تلویزیون شناخته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان