تبیان، دستیار زندگی

آغاز کمپین خرید بدون‌ خودرو در فروشگاه‌های شهروند

همزمان با سه شنبه‌های بدون خودرو کمپین خرید بدون خودرو با توجه به شاخص های زیست‌پذیری شهر در فروشگاه‌های شهروند آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شرکت شهروند
در راستای توجه به تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر کاهش آلودگی هوا و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی کمپین سه شنبه های بدون خودرو با هدف جلب مشارکت شهروندان و جریان سازی برای داشتن هوای پاک و تحقق آرمان شهری برای همه در فروشگاه های شهروند آغاز شد.

توجه به مولفه های حقوق شهروندی و فراهم ساختن شهری پاک و با نشاط برای همه شهروندان امری است که لازمه آن ایجاد حساسیت آفرینی میان شهروندان است، بر همین اساس کمپین سه شنبه های بدون خودرو در فروشگاه های شهروند در صدد است تا با رویکردی شاد و مردمی نقش موثری در جلب مشارکت عمومی شهروندان داشته باشد.

در این کمپین که همزمان با سه شنبه های بدون خودرو برگزار شد، هنرمندان سینما و تلویزیون با استفاده از خودروهای هیبریدی و یا دوچرخه به فروشگاه مراجعه کرده و برای حمایت از آسایشگاه خیریه بچه های آسمان از فروشگاه مجازی شهروند خرید کردند تا با استفاده از ناوگان جدید حمل و نقل موتوری این فروشگاه به آسایشگاه ارسال شود،

همچنین اجرای برنامه های شاد، برگزاری مسابقه و اهدا چند دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شهروندان بخش دیگری از برنامه های این کمپین بود که با هدف ترویج استفاده شهروندان از حمل و نقل های سالم و پاک مانند دوچرخه، مترو و ... انجام شد.

گفتنی است شرکت شهروند با تدوین برنامه های بلند مدت و میان مدتی همچون بکارگیری ناوگان حمل و نقل موتوری انژکتوری در فروشگاه مجازی و توسعه خدمات دهی این فروشگاه توانسته به گام موثری در زمینه توجه به ضرورت کاهش آلودگی هوا بردارد.
منبع: روابط عمومی شرکت شهروند