تبیان، دستیار زندگی

آرش و مسیح از انتشار آلبوم تا تور در انگلستان

اولین آلبوم مسیح و آرش عدل‌پرور تا پایان سال منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
  مسیح و آرش عدل‌پرور


 مسیح و آرش عدل‌پرور از سال 92 تا به امروز در زمره صداهای پرطرفدار مارکت موسیقی پاپ هستند. این دو برادر که ترانه‌سرا، خواننده و آهنگساز آثار خود هستند، از اواسط دهه هشتاد به‌صورت جدی وارد این عرصه شدند. آن‌ها تا به‌امروز قطعات "هیت" زیادی وارد بازار کرده‌اند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها قطعه "نالوطی"، تیتراژ سریال "ممنوعه" است.

اولین آلبوم رسمی این دو تا پایان اسفندماه امسال به‌ تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری "آراد" به‌مدیریت میلاد ماهان و سعید سال‌افزون منتشر خواهد شد. این آلبوم که هنوز نام آن مشخص نشده شامل 10 قطعه است. کار تنظیم قطعات را مسعود جهانی انجام داده است.

همه‌ قطعات این آلبوم جدید هستند و جزو تک‌آهنگ‌های منتشرشده در فضای مجازی نیستند، اما  پیش از انتشار آلبوم، دو قطعه آن منتشر خواهد شد. همچنین برخی قطعات آلبوم فضایی بسیار متفاوت با آنچه دارد که تاکنون از مسیح و آرش شنیده شده است.

مسیح در صحبتی کوتاه درباره این آلبوم گفته است: سخت مشغول کار روی آلبوم هستیم تا بهترین آثار ممکن را بسازیم. قطعاتی در این آلبوم هست که شاید سوپرایزتان کند.

این دو خواننده روز 26 دی ماه یک شب و دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهند رفت و سپس برای برگزاری تور خارج از کشور راهی انگلستان خواهند شد.  23 فوریه برابر با چهار اسفند  در سالن Gracepoint در لندن روی صحنه خواهند رفت و سپس 24 فوریه برابر با پنجم اسفند در  سالن RNCM  شهر منچستر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

منبع: هنر آنلاین