تبیان، دستیار زندگی

دو کتاب صوتی از اشعار عبدالجبار کاکایی منتشر شد

دو کتاب صوتی از اشعار و ترانه‌های عبدالجبار کاکایی تولید و منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عبدالجبار کاکایی

 انتشارات کتاب نیستان دو کتاب صوتی «تاوان کلمات» و «عذاب دوست داشتن» را که شامل اشعار عبدالجبار کاکایی است با صدای او منتشر کرد.

کتاب تاوان کلمات مجموعه گزیده‌ای از تازه‌ترین اشعار کاکایی و کتاب «عذاب دوست داشت» شامل مجموعه‌ای از ترانه‌های کاکایی است که پیش از این توسط همین ناشر منتشر شده است.

کاکایی هم چنین در سال‌های اخیر در میان ترانه‌سرایان کشور جدای از اینکه به عنوان یکی نوگرایان یاد می‌شود، به عنوان شاعری بر سر زبان‌هاست که از مقابل ابیات ترانه‌هایش نمی‌توان به سادگی عبور کرد؛ باید در مقابل آنها ایستاد و با تانی به مرور آنها دست زد.

«تاوان کلمات»گزیده­ای از تمامی اشعاری که وی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا چند سال اخیر آن را سروده است که در موخره و در بخشی تازه با مجموعه­ای از تازه سروده‌­های او نیز همراه شده است.

مجموعه «عذاب دوست داشتن» شامل بخشی از ترانه‌های کاکایی است که در سال‌های دور و نزدیک سروده شده است. بسیاری از ابیات این ترانه‌ها برای مخاطب صفحات کاغذی این کتاب گوش‌آشنا است.

کتاب صوتی «تاوان کلمات» و «عذاب دوست داشتن» که با صدای عبدالجبار کاکایی منتشر شده اند، در سایت و اپلیکیشن «نوار» و «کتابراه» و «فیدیبو» قابل دسترسی و خرید است.

منبع: مهر