تبیان، دستیار زندگی
رقابتهای هفته پانزدهم لیگ اسپانیا با پیروزی تیم رئال مادرید در مقابل بارسلونا دنبال شد. دیدار بزرگ فوتبال اسپانیا بین دو تیم قدرتمند رئال و بارسلون در ورزشگاه نیوكمپ شهر بارسلون و در حضور نزدیك به 90 هزار تماشاگر برگزار شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئال برد یونتوس باخت


رقابتهای هفته پانزدهم لیگ اسپانیا با پیروزی تیم رئال مادرید در مقابل بارسلونا دنبال شد. دیدار بزرگ فوتبال اسپانیا بین دو تیم قدرتمند رئال و بارسلون در ورزشگاه نیوكمپ شهر بارسلون و در حضور نزدیك به 90 هزار تماشاگر برگزار شد. سفید پوشان رئال با تفكرات كوئیروز چشم به حركات ستارگانی چون كارلوس، زیدان، فیگو، رائول، رونالدو و بكهام دوخته بودند و آن طرف میدان هم فرانك ریكارد مربی جوان و هلندی بارسلون در نبود رونالدینهو، روی پاتریك كلایورت ، اورمارس، كوكو و ضعف دفاعی رئال برنامه ریزی كرده بود. نیمه اول رئال صاحب توپ و میدان بود تا در دقیقه 37 شوت كارلوس به مدافع بارسلون برخورد كرد و وارد دروازه حریف شد و حساب كار0-1 به سود رئال شد. در نیمه دوم هم بارسلون برای جبران نتیجه چند حمله را روی دروازه رئال تدارك دید ولی راه به جایی نبرد. تا اینكه در دقیقه 73 و درغفلت مدافعین بارسلون رونالدو گل دوم رئال را به ثمر رساند.

بارسلون با خوردن گل دوم همه چیز را از دست رفته دید و با حملات گسترده خود در دقیقه 81 توسط كلایورت به گل رسید. بارسلونیها همچنان حملات خود را ادامه دادند ولی موفق نشدند و بازی سرانجام 1-2 به سود رئال پایان یافت.

یونتوس هم در ورزشگاه المپیك رم با نتیجه 0-2 مغلوب میزبان خود تیم لاتزیو شد. لاتزیو علیرغم مشكلات مالی با مربیگری مانچینی تیم خوبی را روانه مسابقات كرده اند. شاگردان لیپی با این شكست سومین شكست پیاپی خود را دریافت كردند. اولی از اینتر میلان، دومی از گالاتاسرای تركیه(مسابقات اروپایی) و سومین شكست را هم در این بازی پذیرا شدند.

یونتوسیها با این شكست با 26 امتیاز همچنان در مكان سوم باقی ماندند. و فیروزه ای پوشان لاتزیو با كسب 3 امتیاز این بازی 22 امتیازی شدند و همچنان در رتبه ششم هستند.