تبیان، دستیار زندگی

منتخبین سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست اعلام شد

باشگاه کاربران تبیان در راستای اهداف دینی و فرهنگی پیرامون حماسه عظیم عاشورا و ایام محرم و صفر، سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین این مسابقه معرفی شده اند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
منتخبین سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست
 به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در اطلاعیه ای اعلام کرده است: «سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست، مانند دو دوره قبل مسابقه در سال های گذشته، با استقبال عکاسان و کاربران سایت تبیان رو به رو شد. عکاسان علاقه مند به همراهی مسابقه، آثار خود را در جهت پاسداشت مکتب عاشورا و حماسه حسینی و همچنین بزرگداشت ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر و در یکی از دو قالب آماتور (مبتدی) و حرفه‌ای ارسال کردند.
پس از بررسی تمام آثار ارسالی از عکاسان حرفه ای و آماتور، تصاویر راه یافته به مراحل نهایی مسابقه مشخص شدند و هم اینک، عکاسان منتخب شرکت کننده در مسابقه، معرفی می‌شوند. طبق فراخوان مسابقه، به هنرمندان منتخب، گواهی شرکت در سومین دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست تقدیم می‌شود.»
طبق اعلام باشگاه کاربران تبیان، برندگان در دو گروه حرفه ای و مبتدی انتخاب شده اند که می توانند با مراجعه به اطلاعیه این باشگاه جوایز خود را دریافت کنند.