تبیان، دستیار زندگی

«هایلایت» هم به صف اكرانى ها پیوست

قرارداد اكران «هایلایت» بالاخره بسته شد و این فیلم بعد از جشنواره فیلم فجر اكران مى شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
فیلم

بعد از صحبت ها و تلاش های صورت گرفته، بالاخره قرارداد اکران فیلم سینمایی «هایلایت» با سعید سعدى در نسیم صبافیلم بسته شد.

ساسان سالور، تهیه کنند "هایلات" که از مدت ها پیش به دنبال عقد قرار داد و اکران این فیلم در زمان مناسب تری بود، در این باره گفت: به طور کلی رویکرد کلی شرکت های پخش برای فیلم های اجتماعی همیشه همینطور بوده و هایلایت هم که داستان و فضای اجتماعی دارد، از این قائله مستثنی نیست. خیلی از پخش کننده ها اغلب تمایلی به این فیلم ها ندارند به همین دلیل اكثرا براى اكران، شیوه و زمان كارهاى این چنینى به مشكلاتى برمیخوریم كه بارها از آن گفتیم.

او با اشاره به یكى از این مشكلات افزود: با تمام این ها ما تلاش کردیم تا در یک زمان خوب "هایلایت"را اکران کنیم، این در حالى است كه در مقطعی ترافیک اکران ایجاد شده بود و باکسی هم قرارداد نبستیم و منتظر ماندیم تا این ترافیک کمتر شود.

به گفته سالور زمان قطعی اکران این فیلم بعد از جشنواره مشخص خواهد شد.

گفتنى است كه در درام عاشقانه "هایلایت" ، به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور که در بستری اجتماعی روایت می شود بازیگرانی چون پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، الهه حصاری، مینا وحید و جمشید هاشم پور حضور دارند. 

منبع: خبرگزاری صبا